Recomandări și sfaturi tehnice IT privind ȘCOALA ONLINE și scenariul hibrid

Featured

Scoala online - scenariu hibrid

Anul școlar 2020-2021 a devenit o provocare în contextul scenariilor online și hibrid, care au șanse mari să fie adoptate în majoritatea școlilor din România. Scenariul hibrid înseamnă că jumătate dintre elevi merg două săptămâni la școală, iar cealaltă jumătate învață de acasă în acest timp și merg la școală abia în următoarele două săptămâni.

În acest an școlar atipic, iar atât cadrele didactice, cât și elevii și părinții, au foarte multe provocări:

  • mulți elevi din România nu au nici echipamente și nici internet pentru a se conecta la lecțiile online;
  • dotarea tehnică din majoritatea școlilor este precară, iar acestea nu pot face față în contextul actual al “educației digitalizate forțate“;
  • profesorii au nevoie să fie auziți cât mai clar, fără zgomote de fundal deranjante, pentru a putea menține atenția elevilor. O oră neîntreruptă de probleme tehnice este mai puțin obositoare pentru elevi.

Tehnologia, într-adevăr, poate să ajute substanțial în acest caz. Însă, este absolut necesară alegerea soluției optime, în funcție de nevoile școlii și respectiv ale elevilor și profesorilor. Pentru a avea posibilitatea să alegeți ceea ce este potrivit, expunem aici câteva puncte importante și recomandări tehnice: Read More »

Share this article:

Performanță educațională cu echipamente IT pentru școala online sau hibrid

școala online

Tehnologia este mai prezentă și mai utilizată ca niciodată, deoarece în ultimul an au avut loc schimbări majore în viețile noastre. Acest lucru este valabil și pentru mediul educațional. Iar pentru a reuși să gestionăm cât putem de bine provocările date de școala online și hibrid, tehnologia este cea care vine cu soluții IT potrivite.

Iată cele mai importante provocări pe care le au de înfruntat atât cadrele didactice, cât și elevii și părinții:

➡ Mulți elevi din România nu au nici echipamente și nici internet pentru a se conecta la lecțiile online;
➡ Dotarea tehnică din majoritatea școlilor este precară, iar acestea nu pot face față în contextul actual al „educației digitalizate forțate“;
➡ Profesorii au nevoie să fie auziți cât mai clar, fără zgomote de fundal deranjante, pentru a putea menține atenția elevilor. O oră neîntreruptă de probleme tehnice este mai puțin obositoare pentru elevi.

Pentru ca orele online să se desfășoare în cele mai bune condiții, tehnologia joacă un rol important. Însă, este absolut necesară alegerea soluției optime, în funcție de nevoile școlii și respectiv ale elevilor și profesorilor.

Noi, la One-IT, am atras susținere din partea marilor branduri partenere, pentru achiziția rapidă, la prețuri speciale de echipamente performante pentru educație (mai jos veți regăsi două dintre acestea).

Iată două dintre cele mai des utilizate și utile echipamente IT în procesul de predare/învățare online: Read More »

Share this article:

Soluție de management in cloud al rețelei | Nuclias de la D-Link

Nuclias cloud

 

Ce este Nuclias?
Nuclias este o soluție de management in cloud al rețelei care pune accentul pe funcționalitate, având o multitudine de capabilități, cu un design simplu și orientat către utilizator.

 

O soluție cloud completă end-to-end
Proiectată pentru a răspunde nevoilor unei rețele pe fir sau wireless, Nuclias se asigură că orice rețea este configurată fără probleme. Capacitatea și acoperirea Wi-Fi sunt asigurate de Access point-uri foarte performante care sunt implementate la fața locului, au control centralizat bazat pe cloud, iar managementul devine disponibil în câteva minute.

Soluția cloud D-ink Nuclias permite oricărei organizații, cu orice nivel de resurse IT, să seteze, configureze, monitorizeze, depaneze și gestioneze rapid și cu ușurință implementarea rețelei de la distanță printr-un browser web, sau prin aplicația dedicată iPad Nuclias.

Avantaje ale soluției Nuclias

Ușor de gestionat
Nuclias este o soluție la cheie cu instalare și management simplu, concepută pentru a funcționa chiar dacă conexiunea la cloud este întreruptă.

Scalabilă
Potrivită atât pentru birouri mici de sucursală sau rețele mari, Nuclias oferă capacitate nelimitată și throughput fără compromisuri, în plus, necesarul de lățime de bandă pentru management este scăzut.

Costuri reduse
Zero-touch deployment și costuri de instalare și configurare reduse, datorită unui sistem centralizat de management în cloud, bazat pe profile.

Control complet
Aplicație dedicată, prin care se poate monitoriza și controla de la distanță și interfață de utilizator usor de utilizat, care oferă o experiență simplificată de vizualizare a datelor. Toate rapoartele pot fi descărcate dintr-un portal web.

Monitorizare și alerte automatizate
Disponibilitate 24/7, detecție automată a erorilor, suport zonal și posibilitatea de escaladare rapidă către mai multe echipe de operațiuni. Performanța este optimizată, iar serverele scalate automat pentru a întruni standardele de performanță.

Pentru cerere ofertă soluții WIFI complete faceți o cerere pe acest formular: Pret Special

.

Interfața de utilizator a soluției D-Link Nuclias Cloud.

Interfața de utilizator a soluției D-Link Nuclias Cloud.

Caracteristicile unei soluții Nuclias Read More »

Share this article:

DevTalks Reimagined revine cu a doua ediție online, pe 9 – 11 iunie, cu scene noi dedicate liderilor din industrie, tehnologiei 5G și ingineriei

DevTalks ReimaginedNațional, 6 aprilie 2021. Cea de-a doua ediție virtuală a DevTalks Reimagined revine în forță în această primăvară. În perioada 9-11 iunie, are loc cea mai mare expo-conferință dedicată developerilor și profesioniștilor IT din România.

DevTalks Reimagined, pionier în spațiul conferințelor virtuale, construiește în acest an 3 scene noi dedicate liderilor IT, ingineriei, dar și noii dimensiuni 5G. Conferința se va bucura de încrederea a peste 30 de parteneri, lideri ai industriei tech. Vor fi 3 zile pline de conținut tehnic, de interacțiune, concursuri tehnice unde, ca în fiecare an, creștem ștacheta dificultății. Cea de-a doua ediție DevTalks Reimagined va aduce împreună 8000 de profesioniști IT și speakeri locali și internaționali de la companii de renume precum Google, Microsoft, RedHat, Spotify, Cisco sau Revolut, de la care participanții vor afla noutăți din domeniu și vor putea participa la sesiuni tehnice cu conținut de calitate. Read More »

Share this article:

Google acordă 1.255 de burse în România pentru cursuri de specialitate în IT

burse

Google anunţă disponibilitatea a 1.255 de burse în România pentru cei care doresc să aibă o carieră în domeniul IT. Aceștia au oportunitatea de a dezvolta competențe digitale prin intermediul inițiativei europene „Google Career Certificates”.

Obținerea de certificate în domenii profesionale cu creștere rapidă și cerere mare pot fi obținute în cadrul a două proiecte:

1. Proiectul Digital Women – în cadrul căruia vor fi acordate burse pentru 755 de femei care vor să-și construiască o carieră în tehnologie.

Proiectul se adresează femeilor aflate în șomaj sau celor care ocupă locuri de muncă periclitate.

Proiectul Digital Women este realizat de Fundația EOS (Educating for an Open Society Romania) cu sprijinul INCO. Bursele sunt destinate pentru urmarea programului dezvoltat de Google, „IT Support Specialist Certificate”, găzduit pe platforma Coursera. Detalii și înscrieri pe platforma programului se regăsesc AICI.

2. Al doilea proiect este derulat de Fundația Leaders, organizație parteneră Grow with Google și presupune acordarea a 500 de burse finanțate de Google. 

Bursele sunt adresate tinerilor profesioniști și studenților români, pentru a urma cursuri într-unul dintre cele 4 programe disponibile: IT Support, Data Analytics, Project Management, UX Design. Află AICI detalii despre program și înscrieri. Read More »

Share this article:

Cum te ajută mentenanța IT pentru optimizarea sistemului informatic din firma ta

mentenanța IT

Ai o afacere și vrei ca întregul sistem IT să meargă strună? Dorești să nu mai întâmpini probleme tehnice care puteau fi evitate și să nu mai pierzi timp și bani pentru a-ți relua activitatea zilnică? Descoperă serviciul de Mentenanță IT – cea mai simplă și fiabilă metodă de a întreține la un nivel optim sistemul informatic și echipamentele IT din firma ta.

Ce înseamnă mentenanța IT, de fapt?

Orice afacere își poate eficientiza la maxim toate resursele cu ajutorul soluțiilor potrivite. Dacă vorbim de un sistem IT care a devenit esențial pentru bunul mers al oricărei companii, acesta are nevoie de administrare corectă și întreținere constantă. Acest lucru poate fi realizat prin externalizarea serviciilor de mentenanță IT către o companie specializată, pregătită să facă toată treaba tehnică în locul tău.

Serviciul de mentenanță IT presupune monitorizarea proactivă a sistemului IT dintr-o companie (echipamente, software-uri, rețele etc.), întreținerea tehnică (instalări și actualizări sfotware lunare) și maximizarea securității întregului sistem. În cazul unor defecțiuni sau vulnerabilități apărute, au loc intervenții rapide și eficiente, preluând complet grija legată de funcționalitatea infrastructurii IT.

Știai că în 80% din cazuri echipamentele IT se strică pentru că nu sunt verificate periodic?  

Având în vedere utilizarea zilnică a acestora, inevitabil, te poți confrunta cu diferite probleme tehnice care necesită timp și resurse suplimentare, generând astfel costuri adiacente. Din fericire, toate acestea pot fi reduse la minimum prin implementarea unui abonament de mentenanță prin care poți beneficia de rezolvarea cu prioritate a tuturor disfuncționalităților apărute.

Avantajele abonamentului de Mentenanță IT:

✅ Prioritate în rezolvarea problemelor IT apărute – fără să mai aștepți la rând pentru programări sau pentru rezolvarea tichetelor într-un timp rezonabil;

✅ Întreținere constantă a echipamentelor, software-urilor, rețelelor – întregului sistem IT din firmă;

✅ Intervenții rapide pentru funcționarea neîntreruptă a activității zilnice;

✅ Expertiză specializată și suport tehnic, alături de rapoarte clare și consultanță pentru găsirea celor mai bune soluții;

✅ Instalări și actualizări lunare ale softurilor utilizate în firmă;

✅ Costuri mai mici și predictibile legate de suportul IT. Read More »

Share this article:

Dell MH3021P: Primul adaptor multi-port din lume cu microfon

adaptor multi-port

Îți dorești să fi cât mai productiv acasă sau la birou și să ai o experiență audio completă? Îți prezentăm primul adaptor multi-port din lume cu difuzor integrat, Dell MH3021P. Pe cât este de compact, pe atât este de inteligent și de util. Iată de ce!

Dell MH3021P surprinde prin ingeniozitatea cu care a fost creat și prin numeroasele sale funcții, toate într-un singur dispozitiv.

➡  Este compact și portabil

Adaptorul cu speakerphone integrat este elegant și mic, pentru a fi transportat cu ușurință oriunde ai nevoie de el.

➡ Configurarea se face ușor și extrem de rapid

Te poți conecta instantaneu cu un simplu cablu la dispozitivul dorit (laptop, monitor, tastatură, mouse etc.) și nu ai nevoie de niciun software sau driver suplimentar pentru a-l pune la treabă.

➡ Are integrat un microfon omnidirecțional și comenzi intuitive pentru apeluri

Te bucuri de apeluri de o claritate excepțională de fiecare dată cu ajutorul microfonului integrat, care reduce zgomotul de fundal și anulează ecoul, captând cu succes sunetul din jur.

Indicatoarele LED și butoanele cu difuzor oferă o ghidare vizuală clară și îți permit pornirea facilă a apelurilor, precum și alte funcții utile: închiderea, activarea/dezactivarea sunetului, reglarea volumului.

➡ Poți transfera fișiere rapid și să încarci alte dispozitive

Atunci când dorești să lucrezi cât mai eficient, poți transfera fișiere media mari cu viteze de până la 10Gbps. Trebuie doar să conectezi dispozitivul dorit prin porturile USB-C sau USB-A.

Mai mult, dacă rămâi fără baterie la laptop, îl poți încărca cu ușurință datorită alimentării de până la 90W. Util, nu-i așa? Read More »

Share this article:

LANSARE: Dell Latitude 9520 – cel mai inteligent laptop premium din lume

Latitude 9520

Experimentează beneficiile tehnologiei în business cu ajutorul celui mai nou laptop, Dell Latitude 9520, special conceput pentru conectivitate și colaborare la cel mai înalt nivel. Află ce îl face deosebit față de restul laptopurilor.

Acest laptop premium s-a lansat pe piață în martie 2021 și vine cu câteva funcții inedite, unice pe piață.

Dell Latitude 9520 este cel mai inteligent laptop premium din gama business din lume cu dimensiunea de 15 inch.

De ce este atât de special Latitude  9520 de la DELL?

Răspunsul este simplu: este capabil să-ți schimbe radical modul de lucru prin eficiență, productivitate, colaborare intuitivă și optimizare a întregii activități, indiferent de locul în care te afli. Read More »

Share this article:

Alertă phishing! Atenție la paginile false care folosesc imaginea FAN Courier

phishingS-a depistat o nouă campanie de tip phishing care vizează clienții FAN Courier. În urma analizelor făcute, s-a descoperit o nouă serie e-mailuri de pe care se primesc presupuse informări legate de expedițiile FAN Courier. Acestea sunt folosite pentru distribuirea unor fișiere infestate cu virusul Troian.

Recomandare:

Atenție la mesajele primite și la adresa la care ești direcționat pentru introducerea unor date personale sau pentru efectuarea unei plăți.

Adresa oficială FAN Courier: https://www.fancourier.ro/

Iată câteva dintre adresele paginilor false:

❌ hxxps://www.fancourier.infopay.pw

❌ hxxps://www.it.payments-eu.pw

❌ hxxps://www.ro.payments-eu.pw

❌ hxxps://www.pl.payments-eu.pw

❌ hxxps://www.fancourier.ro.payments-eu.pw

❌ hxxps://funcourier.secured-safe.fun Read More »

Share this article:

[DIN APRILIE] Programul Rabla pentru Electrocasnice: vouchere pentru laptopuri și tablete

Programul Rabla pentru Electrocasnice

Programul Rabla pentru Electrocasnice va fi reluat în luna aprilie 2021.

UPDATE: „Programul va fi practic reluat de la zero pentru că nu s-a întâmplat nimic concret, nu au fost înregistrate cererile și programul pleacă de la zero, minim cu bugetul de anul trecut, cu sistemul informatic verificat cu ajutorul colegilor de la STS. (…) Orizontul de timp real este undeva în a doua parte a lunii aprilie”, a declarat Ministrul Mediului, Tánczos Barna.

Pentru că în anii trecuți s-a dovedit a fi un real succes, Programul Rabla pentru Electrocasnice revine în forță. După anunțarea startului, persoanele fizice se vor putea înscrie în aplicația informatică pe site-ul Administrației Fondului pentru Mediu la secțiunea programului – aceasta va fi cel mai probabil disponibilă în momentul înscrierilor sau va fi anunțată ulterior o nouă pagină dedicată de înscrieri (dacă vor exista modificări în acest sens, le vom anunța pe blogul One-IT).

Cei care doresc să scape de laptopul sau tableta veche, se vor putea înscrie în program și vor putea achiziționa dispozitive noi prin voucherul electronic primit de la stat. One-IT este validat în Programul Rabla pentru Electrocasnice, pentru ca doritorii să poată schimba echipamentele vechi și achiziționa altele noi, utilizând voucherul electronic primit.

Programul Rabla pentru electrocasnice este lansat de Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor prin Administrația Fondului pentru Mediu și este dedicat persoanelor fizice. În 2020 (înainte de a fi sistat programul în luna decembrie), bugetul total alocat a fost de 40 de milioane de lei. Acest buget, „dublu față de anul 2018, va permite utilarea caselor, a cel puțin 100.000 de români, cu aparate electrocasnice de ultimă generație care vor respecta mediul și care vor reduce factura de plată pentru curentul electric”. (Mircea Fechet)

Modalitatea de obținere a voucherului electronic

Pentru a beneficia de un voucher electronic, solicitanții se vor putea înscrie în aplicația informatică disponibilă pe www.afm.ro la secțiunea programului https://electrocasnice.afm.ro/. Aceștia vor introduce datele personale și categoria de echipamente pentru care dorește să beneficieze de acest voucher. Menționăm că se va putea solicita cel mult un voucher pentru fiecare categorie de produse din program. Read More »

Share this article:

Incendiu de proporții într-o clădire ce găzduiește serverele OHV, o mare companie de hosting europeană [exemplu cât de important este Disaster Recovery]

Fire Servers

Multe site-uri din întreaga lume și multe aplicații de pe servere au avut de suferit în urma unui incendiu de mari proporții, care a izbucnit în această dimineață, în jurul 2:00 AM, într-unul dintre centrele de date din Strasbourg ale companiei franceze OVH, a declarat poliția, potrivit Reuters.

Aproximativ 100 de pompieri s-au deplasat la fața locului pentru a stinge deflagrația care a cuprins întreaga clădire folosită ca centru de date, de compania OVH. Ulterior, pompierii au reușit să stingă incendiul, în jurul orei locale 7:00.

Conform declarațiilor polițiștilor din Strasbourg, în urma incendiului nu s-a înregistrat nicio victimă.

Octave Klaba, CEO al companiei, a declarat inițial, în cursul acestei dimineți: „Avem un incident major la SBG2. Incendiu în clădire. Pompierii au venit repede la fața locului, însă nu au putut stinge incendiul de la SBG2. Locația a fost izolată, însă acest lucru va avea urmări asupra serviciului SGB1-4. Vă recomandăm să vă activați planul de urgență”.

Ulterior, Klaba a revenit cu un nou mesaj pe Twitter: „Incendiul a fost stins. Pompierii lucrează la răcirea clădirilor cu apă. Nu putem intra în incintă, astfel că astăzi nu vom putea restarta SBG1, SBG3, și SBG4”.

Mesajul de la ora 10 am al CEO-ul OVH este:

Read More »

Share this article:

  • 1

  • 2

1/2

Cerere PREȚ SPECIAL


This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and ToS apply.