4.9/5 - (30 votes)

Soluții de productivitate

ERP SOFT

Oferim soluții care să dezvolte un management eficient al gestionării operațiunilor interne ale unei companii.

În orice business, productivitatea este un element esențial, fiind direct proporțională cu funcționabilitatea sistemului IT corespunzător. Mai mult, activitatea în firmă poate fi îmbunătățită semnificativ prin eficientizarea funcționalității echipamentelor IT.

Cel mai important lucru este să analizăm situația actuală a sistemului IT din cadrul companiei dumneavoastră și să creștem productivitatea prin implementarea unor soluții de impact, care să fie cu adevărat benefice.

Eficiența și productivitatea companiei dumneavoastră intră în sfera de influență a unor categorii de soluții recunoscute și aplicate cu succes: CRM (Managementul relațiilor cu clienții), ERP (Planificarea resurselor întreprinderii), Business Intelligence și alte aplicații care includ calendarul cu organizarea activităților pentru întreaga echipă.

De asemenea, noile capacități din pachetul Office 365 vă oferă accesul la cele mai cuprinzătoare și mai sigure instrumente de productivitate și comunicare în cloud și vă ajută să câștigați încrederea clienților. Combinația dintre Microsoft Dynamics CRM Online, Office 365 și Power BI încurajează productivitatea, determinând o bună conexiune și colaborare în cadrul echipelor.

Maximizează eficiența prin planificări detaliate ale resurselor

Determină colaborarea interdepartamentală

Folosește resurse mai puține pentru rezultate optime

Crește mobilitatea afacerii în ansamblu

Este un suport vizual intuitiv pentru deciziile de afaceri. Acest set de instrumente este utilizat de companii pentru a prelua, a analiza și transforma datele într-o informație semnificativă. Include vizualizarea datelor, depozitatea lor, tablouri de bord și raportare.

Sunt software-uri dedicate afacerilor și care oferă siguranță și control sporit asupra corectitudinii datelor și operațiunilor de gestiune integrând practici verificare pentru managementul și gestiunea stocurilor: aprovizionare, depozitare/stocuri, vânzare, facturare, financiar, prestări servicii sau producție.

 

Software care cuprinde o serie de procese, care permit organizațiilor să controleze și să administreze operațiunile de depozitare din momentul în care mărfurile sau materialele intră într-un depozit până când ies. Acest management eficient al depozitului include gestionarea inventarului, procesele de alegere și auditul.

Soft-uri utilizate pentru mobilitate și automatizare a forței de vânzare, merchandising și culegere de date din piață, utilizând dispozitive inteligente (smartphone-uri, tablete). Un mare avantaj este acela că permite automatizarea activității desfășurate de agenți de teren și degrevarea lor de multiple sarcini administrative (aplicare promoții, rapoarte de activitate, facturi etc.).