Servicii Mentenanță IT

it services

Managed Services

Misiunea de bază a firmei/organizației dvs. este critică, dar tehnologia care o susține nu trebuie să fie pusă la încercări legate de funcționalitatea în parametrii normali. Aici este locul unde ONE-IT vă poate ajuta.
Spre deosebire de companiile tradiționale de întreținere / reparare a calculatoarelor, care depind de problemele dvs. de a rămâne în afaceri, noi oferim servicii complete de administrare, astfel încât să puteți petrece mai puțin timp pe IT și mai mult timp în desfășurarea afacerii dvs.

Pentru o taxă ​​de abonament lunar, beneficiați de acces la tehnicieni și ingineri specializați care vor gestiona toate implementările IT și update-urile IT. De asemenea, monitorizăm proactiv sistemele dvs. și soluționăm problemele înainte de a afla despre ele, economisind astfel de evenimente scumpe și costuri de reparații ale echipamentelor IT.

Cu serviciile de Mentenanță IT / Managed Services furnizate de ONE-IT, primiți:

  • Expertiză tehnică și service specializat IT

  • Instalări și actualizări – efectuate rapid și fără probleme

  • Întreținere 24/7 – ne asigurăm că sistemele dvs. IT sunt întotdeauna în stare excelentă

  • Rapoarte IT – despre securitatea IT, sănătatea rețelelor, a calculatoarelor și a software-ului

  • Costuri predictibile legate de suportul IT – avem un model cu abonament lunar (subscripție pay-as-you-go)

Suntem pasionați în proiectarea și construirea de arhitecturi IT și servicii IT.
Prin suportul oferit de specialiștii noștri IT avem un SLA clar și bine definit, cu timp de răspuns și intervenție garantate. Facem design-ul soluțiilor și proceselor de lucru pentru a avea grijă de infrastructura de bază și procesele sale – de la monitorizarea la patching, schimbări, update, backup și troubleshooting. Stăpânim acest lucru atât în medii convenționale, precum și în medii cloud și hibride. Nu numai că avem grijă ca tehnologia folosită să fie corectă, dar de asemenea ne asigurăm că toată comunicarea asociată muncii noastre este transparentă şi procesele noastre sunt în mod clar de agreate cu dumneavoastră, precum și delimitate și integrate. Îmbunătățirea continuă nu este doar un slogan pentru noi – este o parte a monitorizării permanente a proceselor noastre, a satisfacției clienților noștri iar performanțele sunt continuu optimizate. 

–   Contract de Service IT – venind in întâmpinarea dorinţei dvs de a avea un service de calitate şi avantajos pentru echipamentele dvs IT vă propunem un contract de service lunar* care asigură intervenţia noastră promptă la solicitări precum şi revizii lunare.

* Costul contractului de service va fi stabilit in funcţie de echipamentul IT aflat in dotare.

 

Externalizarea serviciilor IT

Beneficii directe:
> Obtinerea unui cost previzibil si predictibil asupra tuturor cheltuielilor legate de ITservice laptop
> Alinierea sistemelor IT la procesele de business ale companiei
> Acces la expertiza tehnica specializata
> Garantarea timpului de raspuns si remediere
> Procedurizarea activitatii si respectarea standardelor tehnologice

Avantajele Externalizării şi a Contractului de Service şi Mentenanţă Lunar:
» Un principal avantaj este prioritate maximă in rezolvarea problemelor
» Menţinerea echipamentelor in permanentă stare de bună funcţionare
» Service pentru orice tip de echipament de calcul, periferic sau echipament electronic.
» Inlocuirea echipamentelor defecte pe parcursul intervenţiei
» Consultanta software şi hardware gratuită
» Furnizarea de consumabile, piese de schimb, computere, imprimante etc. la preţuri promoţionale
» Multiple variante de contracte de service, adaptate cerinţelor şi importanţei activităţilor dumneavoastră.
» Reducerea costurilor de operare

Operaţii de Service Curente :
» Optimizarea sistemelor de operare, mail-ului, navigarii pe Internet
» Instalarea de antivirus pe staţii, servere, în reţele si update la programele antivirus, cu licenţa clientului
» Instalare sisteme de operare Microsoft, Linux, cu licenţa clientului
» Verificarea şi întreţinerea serverelor de comunicaţie, de aplicaţie, de fişiere
» Instalarea de aplicaţii comune în medii Microsoft Windows (ex. Corel Draw, produse Macromedia, Adobe, etc.)
» Intreţinere acces Internet, instalare şi gestionare servere de e-mail
» Instalarea şi întreţinerea unor soluţii de securitatea datelor.

Asistenţa Tehnica Hardware :
» Se asigura asisţenta şi service pentru orice produse IT
» Service autorizat on-site pentru orice tip de calculatoare, laptopuri, desktopuri , palmtopuri, staţii grafice, servere
» Intreţinere echipamente şi reţele voce/date de comunicatii
» Verificarea şi întreţinerea hardware a serverelor de comunicaţie, de aplicaţii, de fişiere

One-IT . Mai mult decât un expert , un prieten!

Avantaj Client: Preluare completă a grijii legate de funcționalitatea echipamentelor IT

Eficientizăm costurile IT

Creștem productivitatea afacerii clienților

Suport dedicat B2B