Rezultate Digitalizare IMM – A treia listă intermediară cu 800 de proiecte admise la finanțări de până la 100.000 euro

Featured

Digitalizare IMM

A fost publicată a treia listă cu proiectele admise la finanțare în cadrul programului „Digitalizarea IMM-urilor Grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale” din cadrul PNRR.

Descarcă noua listă MIPE cu cele 800 de proiecte aprobate.

În 12 martie 2024, Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat a treia listă intermediară cu cele 800 de proiecte care au obținut în urma evaluării tehnice și financiare (ETF) între 100 și 90 de puncte.

Noi, la One-IT, am ajutat peste 200 de firme din Romania cu Oferte IT conforme DESI pentru programul Digitalizare IMM. Și pe multe dintre ele și cu justificarile necesare pe IT în cadrul proiectelor.
Am oferit celor care au depus proiecte: soluții și echipamente IT, soft CRM / ERP, soluții IoT, automatizare cu AI (inteligență artificială), Cloud computing.

Vezi aici câteva dintre pachetele de digitalizare propuse de One-IT:  www.one-it.ro/blog/pachete-de-digitalizare-exemple-in-cadrul-programului-digitalizare-imm/ 

Read More »

Amânarea continuă cu digitalizarea în Nord-Vestul României – modificări în CORRIGENDUM nr. 5 – programul Digitalizarea IMM-urilor prin ADR Nord-Vest

Featured

Digitalizare IMM

ADR Nord-Vest a anunțat o nouă amânare în cadrul programului Regional Nord-Vest 2021-2027 –  Digitalizarea IMM-urilor din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest. În 29 februarie 2024, s-a publicat CORRIGENDUM nr. 5 la Ghidul Solicitantului PRNV/2023/121/1. Prin urmare, apelul de proiecte se va lansa în data de 22.05.2024.

Accesați aici modificările la Ghidul Solicitantului și anexele aferente programului.

Iată principalele modificări din program conform Corrigendum nr.5:


Data și ora pentru începerea depunerii de proiecte: 22.05.2024, ora 10:00, data de la care solicitanții pot depune cereri de finanțare în sistemul informatic MySMIS2021/SMIS2021+.

Data și ora închiderii apelului de proiecte: 30.07.2024, ora 10:00

S-au modificat Cerințele privind eligibilitatea solicitanților și partenerilor:

– O întreprindere care depune cererea de finanțare în cursul anului 2024 trebuie să fi fost înființată cel mai târziu în 3 ianuarie 2023 și să fi înregistrat profit din exploatare în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare.

– S-a modificat perioada de depunere a cererilor de finanțare în funcție de pragurile de calitate:

Etapa 1: 98 de puncte

Perioada: 22.05.2024, ora 10:00 –04.06.2024

Etapa 2: 95 de puncte

Perioada: 05.06.2024 –18.06.2024

Etapa 3: 90 de puncte

Perioada: 19.06.2024 –02.07.2024

Etapa 4: 85 de puncte

Perioada: 03.07.2024 –16.07.2024

Etapa 5: 70 de puncte

Perioada: 17.07.2024 –30.07.2024, ora 10:00

IMPORTANT: Proiectele care în urma evaluării tehnico-financiare obțin un punctaj inferior cu o diferență mai mare de 2 puncte față de punctajul alocat automat de sistemul electronic la depunere vor fi respinse.

Se înlocuiește – Anexa III.4.a Macheta financiară – aceasta poate fi consultată AICI în lista de documente actualizate și furnizate de ADR Nord-Vest

Departajarea proiectelor cu același punctaj se va face ținând cont de următoarele criterii:

  • Vor fi selectate acele proiecte care au cea mai mică valoare rezultată a raportului dintre cuantumul finanțării nerambursabile solicitate și cifra de afaceri înregistrate în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare (cuantumul finanțării/cifra de afaceri);
  • Data și ora depunerii proiectelor.

One-IT, în calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, poate fi partenerul tău în procesul de digitalizare a companiei.

Îți stăm la dispoziție cu:

✅ Analiza IT pentru identificarea tehnologiilor IT de care ai nevoie pentru digitalizare;

✅ Oferte personalizate conforme cu indicatorii de rezultat pe care trebuie să îi respecți în proiect;

✅ Implementarea proiectului de digitalizare.

Read More »

Finanțări de până la 70.000 de euro pentru ONG-uri prin programul Digitalizarea Sectorului Organizațiilor Neguvernamentale

Featured

ONG

ONG-urile pot obține finanțări între 25.000 euro – 70.000 euro pentru digitalizare prin programul PNRR investiția I9. Digitalizarea Sectorului Organizațiilor Neguvernamentale, componenta C7. Transformare digitală. Află noutățile!

Această măsură se adresează organizațiilor neguvernamentale care au sediul social sau un punct de lucru în România și au fost înființate cel târziu la data de 31 decembrie 2022.

Valoarea finanțată este între 25.000 euro -70.000 euro, având o cofinanțare de minimum 5% din valoarea cheltuielilor eligibile aferente ajutorului de minimis. Bugetul total estimat este de 9 milioane euro.

One-IT, în calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, poate fi partenerul tău în procesul de digitalizare a ONG-ului.

Îți stăm la dispoziție cu:

✅ Analiza IT pentru identificarea tehnologiilor IT de care ai nevoie pentru digitalizare;

✅ Oferte personalizate conforme cu criteriile DESI pe care trebuie să le respecți în proiect;

✅ Implementarea proiectului de digitalizare.

work

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene în calitate de coordonator de reforme și investiții a publicat în consultare publică, Ghidul specific – condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului Național de Redresare și Reziliență în cadrul apelului de proiecte. Deschide aici GHIDUL Specific – Digitalizarea Sectorului Organizațiilor Neguvernamentale. Read More »

Rezultate Digitalizare IMM PNRR – A doua listă intermediară cu 700 de proiecte admise la finanțări de până la 100.000 euro

Featured

Digitalizare IMM

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a publicat în 2 februarie 2024 a doua listă intermediară a proiectelor admise la finanțare în cadrul apelului de proiecte „Digitalizarea IMM-urilor Grant de până la 100.000 euro pe întreprindere care să sprijine IMM-urile în adoptarea tehnologiilor digitale” din cadrul PNRR.

Descarcă noua listă MIPE cu cele 700 de proiecte aprobate.

Cele 700 de proiecte din lista intermediară au obținut între 100 și 94,9423 puncte în urma evaluării tehnice și financiare și au fost ierarhizate în funcție de rentabilitatea activității operaționale în exercițiul financiar 2022.

Noi, la One-IT, am ajutat peste 200 de firme din Romania cu Oferte IT conforme DESI pentru programul Digitalizare IMM. Și pe multe dintre ele și cu justificarile necesare pe IT în cadrul proiectelor.
Am oferit celor care au depus proiecte: soluții și echipamente IT, soft CRM / ERP, soluții IoT, automatizare cu AI (inteligență artificială), Cloud computing.

Vezi aici câteva dintre pachetele de digitalizare propuse de One-IT:  www.one-it.ro/blog/pachete-de-digitalizare-exemple-in-cadrul-programului-digitalizare-imm/ 

Deciziile de acceptare la finanțare vor fi comunicate solicitanților prin platforma proiecte.pnrr.gov.ro, iar procesul de contractare va începe în aprilie 2024. Solicitanții vor primi informații despre documentele necesare și termenele de transmitere conform ghidului specific. Read More »

Apelul 1.4.1. Investiții tehnologice în IMM-uri – investiții în digitalizare prin Programul Regional Centru

Featured

1.4.1. Investiții tehnologice în IMM-uri

IMM-urile care doresc să își modernizeze activitatea și prin digitalizare pot obține finanțări nerambursabile între 250.000-1.500.000 de euro prin apelul 1.4.1 Investiții tehnologice în IMM-uri (PRC/110/PRC_P1/OP1), din cadrul Programului Regional (PR) Centru aferent perioadei de programare 2021-2027. Perioada de depunere a proiectelor este în plină desfășurare, iar solicitanții îți pot înscrie proiectele până în 12 februarie 2024.

În cadrul prezentului apel de proiecte, cererile de finanțare se vor depune exclusiv prin aplicația electronică MYSMIS 2021 / SMIS2021+ disponibilă la adresa web https://mysmis2021.gov.ro/

Scopul acordării acestui sprijin financiar este susținerea dezvoltării și modernizarea tehnologică a IMM-urilor în Regiunea Centru, active în sectoarele regionale de specializare inteligentă.

Apelul de proiecte este de tip competitiv, cu termen limită de depunere a cererilor de finanțare.

Perioada de depunere a proiectelor: 11.12.2023 ora 12:00 – 12.02.2024 ora 12:00

Alocarea financiară corespunzătoare acestui apel este de 81.016.706 euro, din care sprijin FEDR 68.864.200 euro și 12.152.506 euro finanțare de la bugetul de stat.

Zona vizată de prezentul apel de proiecte trebuie să fie situată în Regiunea Centru, România – județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu, mediul urban sau rural în cazul întreprinderilor mici și mijlocii, și mediul urban în cazul microîntreprinderilor.

Coduri CAEN eligibile în cadrul apelului de proiecte 1.4.1 Investiții tehnologice în IMM-uri (PRC/110/PRC_P1/OP1) poate fi consultat în Anexa 3 la Ghidul solicitantului. (descarcă ANEXELE)

One-IT, în calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, poate fi partenerul tău în procesul de digitalizare a companiei.

Îți stăm la dispoziție cu:

✅ Analiza IT pentru identificarea tehnologiilor IT de care ai nevoie pentru digitalizare;

✅ Oferte personalizate conforme cu cheltuielile eligibile în cadrul proiectului;

✅ Implementarea investițiilor IT din proiect.

Vă stăm la dispoziție cu informații despre programul de finanțare sau oferte dedicate conform ghidului. Completați formularul de solicitare, iar echipa noastră vă va contacta pentru detaliile dorite:

work   Read More »

Noile MacBook Pro M3 & iMac M3 cu putere uluitoare – disponibile cu precomandă la One-IT

Featured

MacBook Pro

Apple revine în forță cu MacBook Pro-urile de 14 și 16 inchi și iMac-ul de 24 de inchi, echipate cu cele mai noi cipuri M3, M3 Pro și M3 Max. Aceste cipuri aduc inovație printr-o arhitectură grafică complet nouă, tehnologie ray tracing și de 3 nanometri, deschizând noi posibilități și performanțe uimitoare. Sunt disponibile prin precomandă la One-IT!

M3, M3 Pro și M3 Max au fost concepute să restabilească standardele în domeniu. Apple M3 este prezent în iMac-ul de 24 de inchi, în timp ce M3 Pro și M3 Max sunt integrate în modelele de MacBook Pro de 14 și 16 inchi.

 

MacBook Pro – Performanță care schimbă regulile jocului

Surprinde printr-o estetică uimitoare, o performanță revoluționară, grafică de top, autonomie impresionantă de până la 22 de ore și acum disponibil în eleganta culoare „negru spațial”.

Noul MacBook Pro cu M3 aduce o revoluție în lumea laptopurilor. Cu un design elegant și performanțe incredibile, este destinat nu doar utilizatorilor de zi cu zi, ci și profesioniștilor.


Ce aduce nou:

➡ Performanță remarcabilă în aplicații profesionale și jocuri, adresându-se atât utilizatorilor obișnuiți, cât și creatorilor aspiranți.

➡ Variantele cu M3 Pro oferă o performanță îmbunătățită și suport pentru memorie unificată suplimentar, perfecte pentru dezvoltatori, creatori și cercetători.

➡ Modelele cu M3 Max împing limitele calculului, cu un GPU puternic și CPU de excepție, suportând până la 128GB de memorie unificată, ideal pentru programatori de învățare automată, artiști 3D și editori video.

➡ Ecranele Liquid Retina XDR oferă imagini impresionante, cu 20% mai luminoase pentru conținutul SDR.

➡ Camerele încorporate de 1080p asigură calitate superioară în apeluri video.

➡ Sunetul captivant cu sistemul cu șase difuzoare.

➡ Autonomie extinsă de până la 22 de ore pentru portabilitate maximă. Read More »

Ce echipamente IT poți achiziționa de la One-IT cu prima de carieră didactică

Featured

prima de carieră

Personalul didactic și auxiliar din învățământ își poate folosi prima de carieră didactică și pentru achiziționarea de echipamente IT. One-IT vă pune la dispoziție o gamă largă de echipamente IT de calitate, ce pot fi cumpărate cu voucherul în valoare de 1500 de lei.

One-IT sprijină dezvoltarea profesională continuă a personalului didactic în România și susține demersul Guvernului de a acorda prima de carieră didactică de 1500 de lei pentru achiziționarea de echipamente IT. Astfel, punem la dispoziția beneficiarilor voucherelor o gamă variată de echipamente IT de înaltă calitate, ce ajută în activitatea zilnică în educație:

➡ Laptopuri, PC-uri

➡ Tablete, telefoane mobile

➡ Imprimante, proiectoare, monitoare

➡ Camere web, ochelari VR/AR etc.

Vrei să primești OFERTA SPECIALĂ pentru profesori și personal didactic auxiliar? Completează acest FORMULAR

Profesorii, în calitate de formatori ai viitoarelor generații, joacă un rol vital în procesul educativ, iar în epoca contemporană, tehnologia a devenit o resursă esențială pentru îmbunătățirea calității învățământului. Utilizarea eficientă a noilor tehnologii IT în activitatea de învățământ nu doar facilitează procesul educațional, ci și transformă modul în care elevii învață și se dezvoltă, pregătindu-i să facă față provocărilor societății moderne.

Update: În 31 octombrie 2023, Ministerul Educației a publicat o Informare privind acordarea primei de carieră didactică, ce cuprinde cele mai frecvente întrebări și răspunsuri legate de prima de carieră didactică. Consultați AICI documentul.

Iată ce se poate achiziționa cu prima de carieră didactică pentru a ușura activitatea și a îmbunătăți calitatea procesului de predare-învățare din sistemul educațional.

Read More »

Nouă amânare la depunerea proiectelor de Digitalizare IMM – un nou corrigendum de la ADR Nord-Vest

Featured

ADR Nord-Vest a venit cu o nouă amânare în cadrul proiectelor Programului Regional Nord-Vest 2021-2027 –  Digitalizarea IMM-urilor din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest. Conform celui de-al patrulea Corrigendum publicat, apelul de proiecte va fi deschis în perioada 04.03.2024, ora 10:00 – 17.05.2024, ora 10:00. Află mai jos noutățile și modificările din program.

Update, 29 ianuarie 2024: ADR Nord-Vest a publicat în 29 ianuarie 2024 Corrigendum nr. 4 pentru proiectul PRNV/2023/121/1 – Digitalizarea IMM-urilor din Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest. Accesați aici modificările la Ghidul Solicitantului și anexele aferente programului. Conform noilor modificări, perioada de depunere a proiectelor este: 04.03.2024, ora 10:00 – 17.05.2024, ora 10:00.

Aplicarea pragului de calitate:

Etapa 1: 98 de puncte
Perioada: 04.03.2024, ora 10:00 – 17.03.2024

Etapa 2: 95 de puncte
Perioada: 18.03.2024 – 31.03.2024

Etapa 3: 90 de puncte
Perioada: 01.04.2024 – 14.04.2024

Etapa 4: 85 de puncte
Perioada: 15.04.2024 – 28.04.2024

Etapa 5: 70 de puncte
Perioada: 29.04 2024 – 17.05.2024 , ora 10:00

IMPORTANT: Proiectele care în urma evaluării tehnico-financiare obțin un punctaj inferior cu o diferență mai mare de 2 puncte față de punctajul alocat automat de sistemul electronic la depunere vor fi respinse.

 

Departajarea proiectelor cu același punctaj se va face ținând cont de următoarele criterii:

  • Vor fi selectate acele proiecte care au cea mai mică valoare rezultată a raportului dintre cuantumul finanțării nerambursabile solicitate și cifra de afaceri înregistrate în anul fiscal anterior depunerii cererii de finanțare (cuantumul finanțării/cifra de afaceri);
  • Data și ora depunerii proiectelor.

One-IT, în calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT, poate fi partenerul tău în procesul de digitalizare a companiei.

Îți stăm la dispoziție cu:

✅ Analiza IT pentru identificarea tehnologiilor IT de care ai nevoie pentru digitalizare;

✅ Oferte personalizate conforme cu indicatorii de rezultat pe care trebuie să îi respecți în proiect;

✅ Implementarea proiectului de digitalizare.

Read More »

Lansarea soluțiilor pentru videoconferință și colaborare de la ViewSonic: ViewSonic Meeting Space și TeamWork

ViewSonic Meeting Space

ViewSonic, furnizor global de soluții vizuale și EdTech, a anunțat lansarea a două soluții de colaborare: Meeting Space și TeamWork, disponibile în curând prin intermediul One-IT. Acestea aduc tehnologii inovatoare de videoconferință și colaborare pentru a îmbunătăți comunicarea în echipă, oferind noutăți pentru întâlnirile tradiționale și hibride în business și educație.

Soluția ViewSonic Meeting Space pentru Microsoft Teams Rooms

Soluția ViewSonic Meeting Space pentru Microsoft Teams Rooms optimizează colaborarea în sălile de ședințe de toate dimensiunile. Include un Consolă Tactilă FHD de 10,1”, cu intrare HDMI directă pentru a facilita prezentările BYOD. Această consolă se conectează prin USB-C la un PC Teams Rooms care rulează Windows 11 IoT Enterprise pe un procesor Intel® Core™ de generația a 12-a cu TPM 2.0, asigurând ședințe securizate și un flux de lucru eficient. Kit-ul include, de asemenea, o cameră de conferințe 3-în-1 Teams Rooms 4K cu zoom digital 5x, cadru automat și urmărire vocală DOA.

Echipată cu șase microfoane cu formare de fascicul ce acoperă o rază de captare de 8 metri și un difuzor de 11W, asigură un sunet clar pentru o comunicare fără probleme.

One-IT, în calitate de partener ViewSonic, îți oferă acces la cele mai noi soluții ViewSonic de colaborare și videoconferință în business și educație. Contactează-ne pentru oferte dedicate. contact@one-it.ro

work

Renunță la confuziile tehnice înaintea ședințelor! Beneficiază de meeting-uri fără stres și concentrează-te pe lucrurile care contează. Read More »

Copilot pentru Microsoft 365 – disponibil pentru firme din 16 ianuarie 2024

Copilot pentru Microsoft 365

Începând din 16 ianuarie 2024, Microsoft a extins disponibilitatea Copilot pentru Microsoft 365 către întreprinderi mici și mijlocii. De acum,  utilizatorii obișnuiți precum și companiile se pot bucura de subscripțiile Microsoft Copilot. Vezi mai jos noutățile!

Microsoft Copilot aduce puterea inteligenței artificiale generative la îndemâna tuturor, atât în mediul profesional, cât și în viața de zi cu zi.

NOU: Gigantul Microsoft extinde accesul la Copilot pentru Microsoft 365 și către întreprinderile mici și mijlocii, și anunță eliminarea cerinței numărului minim de locuri pentru planurile comerciale. Astfel, Copilot devine accesibil în mod general pentru utilizatorii individuali, precum și pentru companii.

One-IT, în calitate de partener Microsoft, îți pune la dispoziție noul Copilot pentru companii și persoane fizice. Contactează-ne pentru oferte dedicate. contact@one-it.ro

work  

Beneficii Copilot – persoane fizice și companii

În timp ce Copilot Pro oferă cea mai bună experiență pentru persoanele fizice, Copilot pentru Microsoft 365 reprezintă cea mai avansată experiență pentru organizații.

Copilot pentru Microsoft 365, soluția Microsoft bazată pe inteligență artificială integrată,  vă oferă același acces prioritar la cele mai recente modele. Beneficiați de funcționalitățile Copilot în Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote și Microsoft Teams, integrate cu universul dumneavoastră de date din Microsoft Graph.

Acesta dispune de protecție a datelor la nivel enterprise, moștenind astfel politicile existente de securitate, confidențialitate, identitate și conformitate din Microsoft 365.

Include și Copilot Studio, astfel încât companiile să poată personaliza Copilot pentru Microsoft 365, să construiască proprii lor copiloți și module adiționale, să gestioneze și să securizeze personalizările și copiloții independenți, având accesul, datele, controlul utilizatorilor și analizele adecvate.

copilot

Important!

– Pentru a achiziționa Copilot, clienții enterprise trebuie să dețină o licență pentru Microsoft 365 E3 sau E5, sau Office 365 E3 sau E5, iar clienții business trebuie să aibă licență pentru Microsoft 365 Business Standard sau Business Premium.

Copilot nu va fi inclus în nicio subscripție M365 existentă, fiind o licență suplimentară anuală care se adaugă peste următoarele licențe M365 și O365: M365 E3 / E5, M365 Business Standard / Business Premium, O365 E3 / E5 (începând cu 16 ianuarie 2024), O365 Business Standard / Business Premium (începând cu 16 ianuarie 2024). Aceleași licențe sunt necesare și pentru Semantic Index și Microsoft Graph.

Diferențe între Copilot Pro și Copilot pentru Microsoft 365:

copilot

Ce puteți face cu noul Copilot integrat cu AI în Windows 11

Schimbările majore ale Copilot pentru companii și organizații

Pentru a oferi fiecărei organizații posibilitatea de a deveni alimentată de inteligența artificială, Microsoft face trei schimbări semnificative:

  1. Se elimină cerința de achiziție minimă de 300 de locuri pentru planurile comerciale Copilot pentru Microsoft 365, deschizând astfel accesul organizațiilor de orice dimensiune la beneficiile Copilot.
  2. Se elimină necesitatea licenței Microsoft 365 pentru Copilot, permițând acum clienților Office 365 E3 și E5 să fie eligibili pentru achiziție. De asemenea, se extinde Semantic Index pentru Copilot către utilizatorii Office 365 cu o licență plătită pentru Copilot, creând o hartă sofisticată a datelor și conținutului în organizație și permițând astfel furnizarea de răspunsuri personalizate, relevante și răspunsuri ce pot fi puse în aplicare cu succes.
  3. Copilot pentru Microsoft 365 este acum disponibil în mod general pentru IMM-uri – de la antreprenorii care își lansează prima afacere până la startup-uri cu 300 de persoane, aflate în dezvoltare accelerată.

 

Cerințe tehnice pentru Copilot pentru Microsoft 365

  • Funcționează doar cu conturi de utilizator bazate pe Azure Active Directory.
  • Necesită un cont OneDrive pentru mai multe funcționalități.
  • Copilot în Outlook: Utilizatorii trebuie să folosească noul Outlook pentru Windows.
  • Copilot în Teams: Utilizatorii trebuie să activeze clientul desktop Teams și transcrierea.
  • Copilot în Loop: Necesită un tenant activat pentru Loop.

 

Afacerile au cel mai mult de câștigat în era inteligenței artificiale generative, iar Copilot este special conceput pentru a satisface nevoile acestora. Proprietarii de afaceri mici și mijlocii raportează că partea de comunicare cu clienții le ocupă cea mai mare parte a timpului (66%), urmată de gestionarea bugetelor (50%) și sarcinile administrative (48%). Copilot pentru Microsoft 365 poate ajuta la reducerea acestei activități zilnice, oferindu-le antreprenorilor timp valoros pentru a se concentra asupra a ceea ce contează cel mai mult: dezvoltarea businessurilor.

Duceți afacerea la următorul nivel cu soluții bazate pe AI, ce oferă răspunsuri imediate și eficiente, facilitând astfel creșterea și succesul companiei. Copilot pentru Microsoft 365 poate fi partenerul perfect pentru a transforma operațiunile zilnice în oportunități de dezvoltare a afacerii.

Pentru detalii și cereri de PREȚ la licențele Microsoft 365 și Copilot pentru Microsoft 365, completați formularul de solicitare, iar noi vă vom contacta în cel mai scurt timp.

work
 

Tendințe tehnologice pentru afaceri în 2024

tendințe

Pe măsură ce tehnologia avansează în ritm accelerat, companiile au noi oportunități de a se reinventa și a implementa soluții tehnologice de ultimă generație pentru dezvoltarea afacerii. Iată mai jos cele mai importante tendințe tehnologice pentru afaceri în 2024. Pregătește terenul pentru transformări digitale fără precedent cu ajutorul tehnologiei!

 

1️⃣ Inteligența Artificială în business – de la teorie la practică

În 2024, digitalizarea, automatizarea și robotizarea ne pregătesc pentru provocările și oportunitățile aduse de avansul Inteligenței Artificiale (AI). Astfel, AI-ul și învățarea automată au devenit elemente esențiale, care se vor integra în aproape fiecare aspect al vieții și al activităților de business.

Constantin Măgdălina, expert în tendințe și tehnologii emergente la Valoria confirmă faptul că „ Se conturează perspective uluitoare pentru un viitor bazat pe asistenți virtuali AI, chiar dacă prognoza acestor asistenți virtuali depinde în mod direct de resursele și eforturile pe care le investim în antrenarea lor ca să ne fie parteneri digitali. În paralel cu această evoluție se profilează și o nouă identitate virtuală, un alter ego digital alimentat de interacțiunile noastre cu acest asistent.”

În 2023, Cisco AI Readiness Index a arătat că 95% dintre respondenți și-au definit sau sunt în proces de definire a unei strategii AI, însă doar 14% sunt complet pregătiți pentru integrarea în business. În 2024, companiile vor adopta tot mai mult aplicații AI care învață și acționează autonom pentru a automatiza operațiunile și a îmbunătăți eficiența (în aprovizionare și servicii clienți etc), aducând o transformare și o experiență îmbunătățită pentru consumatori.

Dezvoltarea aplicațiilor AI mai intuitive permite personalizări precise în servicii (de la recomandări în e-commerce la asistență medicală virtuală), iar automatizarea deciziilor în industrii precum finanțele și logistică va îmbunătăți eficiența și va reduce erorile umane. În paralel, interesul pentru etica AI reflectă preocuparea pentru comportamentul etic și beneficiile aduse omenirii de către aceste sisteme.

Orice companie care dorește să rămână în joc pe o piață în continuă evoluție, va avea ocazia să se adapteze și să integreze în mod inteligent AI-ul în activitate.

inteligenta artificiala

2️⃣ Automatizare și roboți autonomi

Roboții din 2024 nu mai sunt doar instrumente de producție, ci colaboratori activi, îmbunătățind eficiența și siguranța în diverse medii de lucru. Cobot-ul (robotul colaborativ) aduce flexibilitate, adaptabilitate și îmbunătățirea condițiilor de muncă, fiind capabil să execute sarcini foarte diverse și să se adapteze la noi condiții și cerințe de producție, reducând riscurile pentru angajați.

În afara industriilor, acești roboți devin asistenți personali, oferind suport în activitate, intervenind în situații de urgență și schimbând peisajul pieței muncii. Această integrare a roboților în societate nu doar reprezintă un avans tehnologic, ci și schimbă fundamental modul în care lucrăm și trăim, marcând începutul unei noi ere de colaborare om-robot.

➡️ Află cum automatizezi taskurile repetitive din firmă cu roboți software inteligenți.

roboți inteligenți Read More »

    • 1

    • 2

    1/2

    Formular SOLICITARE


    This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and ToS apply.