Cum optimizezi afacerea prin digitalizare: noutăți de la evenimentul „Grow with eCommerce”

digitalizare

Companiile întâmpină tot mai multe provocări legate de eficiența muncii. Află cum îmbunătățește digitalizarea activitatea zilnică și ce soluții a propus One-IT în cadrul evenimentului „Grow with eCommerce” pentru firmele ce vor să se „echipeze” cu cele mai utile tehnologii în business.

 

Marți, 12 iulie 2022, Nicolae Onțiu, CEO One-IT, a prezentat câteva soluții tehnice pentru digitalizarea afacerilor, în cadrul evenimentului „Grow with eCommerce”, găzduit de Gomag. Acest eveniment a avut loc la Hotel Magus, unde peste 80 de participanți au fost prezenți cu scopul de a cunoaște secretul unui bussiness de succes prin intermediul tehnologiei.

În cadrul acestuia, specialiști din diferite domenii, precum: Cosmin Dărăban – specialist în eCommert, Nicolae Onțiu – specialist în tehnologii IT, Gabriel Motica – fondator Maramont, Călin Herța – avocat și Andreea Rusz – specialist Gomag, au dezvăluit rețeta unui business de succes.

digitalizare

Fiind unul dintre promotorii dezvoltării companiilor prin intermediul tehnologiei și susținând beneficiile majore ale digitalizării, Nicolae Onțiu a prezentat câteva direcții esențiale în digitalizarea unei companii:

🔹 Automatizarea proceselor de lucru – ceea ce înseamnă timp și resurse economisite;

🔹 Creșterea productivității;

🔹 Colaborarea în timp real între membrii echipei;

🔹 Optimizarea performanțelor.

Iată și câțiva pași ce trebuie urmați pentru a crește o afacere, implementând soluțiile tehnologice potrivite.

Read More »

Start-Up Nation 2022 – ghid, procedura și grila punctaj publicată în Monitorul Oficial (condiții și particularități noi)

Startup Nation - Finantare NerambursabilaStart-up Nation 2022, ediția a treia a acestui program de succes pentru antreprenorii care au un Start-Up (sau înființează o firmă nouă) și care doresc să beneficieze de finanțare nerambursabilă, au procedura și grila punctaj publicată în Monitorul Oficial.

 

Update 19 iulie 2022:
În 19 iulie 2022, de la ora 10:00, au început înscrierile în programul Start-Up Nation 2022! Cei care doresc să beneficieze de finanțări de până la 200.000 de lei își pot depune cererile de finanțare pe platforma IMM RECOVER în următoarele 30 de zile lucrătoare (de la data lansării). Deja s-au înscris peste 1500 de firme. 

ℹ️ Atenție! La punctaje identice, departajarea se face în favoarea procentului mai mare investit în echipamente – verificați ACUM, aici oferta cu cele mai bune șanse de departajare pentru echipamente IT:

Start-Up Nation  Ordinul ministrului Antreprenoriatului și Turismului, nr. 1.111/28 iunie 2022, privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului pentru stimularea înființării întreprinderilor mici și mijlocii „Start-up Nation — ROMANIA” apare publicat în Monitorul Oficial nr 635, partea I, iar procedura este anexă la acest ordin, fiind publicată în Monitorul Oficial nr. 635 bis. Vezi toată procedura publicată aici: link

Particularități în cadrul ediției 2022:

  • Pachetul digital (voucher de digitalizare) obligatoriu în valoare minimă de 25.000 lei din totalul cheltuielilor eligibile – acesta poate să conțină una sau mai multe dintre următoarele cheltuieli: site de prezentare a activității, magazin on-line, cheltuieli înregistrare domeniu fără hosting, cheltuieli de promovare a site-ului / magazinului on-line, soft/softuri necesar/necesare desfășurării activității, semnătură electronică, echipamente IT, tehnică de calcul tip PC, unitate centrală, server, monitor, imprimantă /copiator /multifuncțională, inclusiv laptop, licențe necesare desfășurării activității, telefoane smart, tablete;
  • Se puncteaza cu 20 de puncte ponderea investițiilor în echipamente tehnologice mai mult de 60% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în cererea de finanțare aferentă formularului de înscriere;
  • Se punctează debutul în afaceri –  Asociații/acționarii care NU au mai avut calitatea de asociați/acționari în altă întreprindere înființată conform art. 3.2.1 lit. a) – primesc 10 puncte;
  • Investițiile bazate / fundamentate pe un brevet de invenție eliberat de către un organism național sau internațional acreditat primesc 10 puncte. Brevetul trebuie să fie în legătură cu activitatea codului CAEN pe care aplică, și emis după data de 01.01.2015. La data depunerii documentației de decont, beneficiarul va face dovada utilizării brevetului de invenție aflat în proprietate, în activitatea codului CAEN pentru care solicită finanțare;
  • Se punctează cu 20 de puncte activități de producție și industrii creative cu o pondere în cifra de afaceri totală mai mare sau egală cu 1% conform situației ONRC;
  • Aport financiar propriu de 15% (pentru punctaj maxim pe criteriul aferent din grila de selecție).

Punctajul maxim care se poate obţine este de 100 de puncte; Având în vedere că numarul de brevete invenție este mic la nivel de România estimăm că punctajul cel mai probabil cu care se va intra la finanțare va fi de 90 puncte.

Pentru informații legate de Fondurile nerambursabile prin StartUp Nation sau Voucher Digitalizare completează formularul de solicitare, iar echipa noastră te va contacta:

work

O altă particularitate este echipamentul tehnologic care s-a detaliat pentru firmele din domeniul IT:
„Pentru activitățile aferente codurilor CAEN Rev 2 6201, 6202, 6203, 6209, 6311, 6312, 6910, 6920, 7111, 7112, 7410 fac parte din categoria echipamentelor tehnologice, încadrate în categoria mijloacelor fixe descrise în grupele 2.1, 2.2. și 2.3. din H.G. nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea și duratele normale de funcționare a mijloacelor fixe, echipamentele hardware care excedează valorii minime a pachetului digital obligatoriu”.
Pentru aceste firme vor fi considerate echipamente tehnologice doar cele hardware și doar ce depășește pachetul digital obligatoriu. Read More »

Rabla pentru Electrocasnice 2022 – vouchere pentru laptopuri și tablete

rabla pentru electrocasnice

Vineri, 1 iulie 2022, ora 10:00, se dă startul etapei de generare a voucherelor pentru achiziționarea de laptopuri și tablete prin programul Rabla pentru Electrocasnice. Află mai jos noutățile și cum obții voucherele de 500 de lei pentru laptopuri și de 300 de lei pentru tablete.

 

Dorești să îți cumperi un laptop sau o tabletă nouă la schimb cu alte echipamente vechi menționate în program? În perioada 1 iulie 2022 ora 10:00 – 7 iulie 2022, ora 23.59 (sau până la epuizarea bugetului) îți poți rezerva voucherele dorite.

Pentru această etapă este prevăzut un buget de 10.000 de milioane de lei.

 

Iată ce poți da la schimb și ce poți achiziționa, utilizând voucherul din program:

rabla pentru electrocasnice

 * Validarea voucherului se face de către AFM și trebuie așteptată confirmarea de activare pentru a-l putea utiliza la achiziționarea echipamentului dorit (din preț se va scădea valoarea voucherului, iar suma rămasă va fi cea pe care va trebui să o achiți).

One-IT este validat în Programul Rabla pentru Electrocasnice, pentru ca doritorii să poată preda echipamente electrocasnice vechi și achiziționa laptopuri sau tablete noi, utilizând voucherul electronic primit.

Pentru achiziționarea de laptopuri sau tablete cu voucherul eliberat prin Programul Rabla pentru electrocasnice, contactează-ne sau vizitează magazinul online One-IT.

Programul Rabla pentru Electrocasnice

* Dacă dorești un anumit model de echipament, te rugăm să ne scrii și în cel mai scurt timp îți dăm răspunsul.  Read More »

Tutorial de raportare a cheltuielilor pentru măsura 1

raportare a cheltuielilor

Dacă beneficiezi de ajutorul financiar în cea de-a II-a sesiune a Măsurii 1 – „Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile”, ai mai jos un scurt tutorial despre cum încarci Raportul de progres în aplicația https://granturi.imm.gov.ro/.

Pentru achiziții echipamente IT sau softuri IT eligibile pentru decontare în cadrul măsurii 1, completează formularul de solicitare, iar echipa noastră te va contacta:

work

Cea de a II-a sesiune a Măsurii 1 „Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile” – cu ajutor financiar de 2.000 de euro per beneficiar a ajuns la etapa de încărcare în aplicație a facturilor, documentelor de plată și raportului de progres. Dacă ai obținut fonduri pentru digitalizarea activității, obiectul finanțării se încadrează la următoarea categorie de cheltuieli eligibile: cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații, tehnologii, dotări independente necesare pentru reluarea activității.

Pași de încărcare a raportului de progres

Raportarea cheltuielilor se face în momentul în care cererea ți s-a aprobat și este gata de implementare. Iar după ce ai primit notificarea Contract plătit în aplicația electronică de înscriere și pe adresa de e-mail, trebuie să urmezi pașii următori pentru a genera o raportare a cheltuielilor din program.

1. Intră în contul din platforma https://granturi.imm.gov.ro/.

2. Selectează entitatea juridică pentru care se dorește încărcarea raportului.

raportare a cheltuielilor Read More »

Digitalizează-ți firma cu finanțare prin programul IMM AGRI-FOOD – granturi pentru capital de lucru

finantare

IMM-urile din sectorul agroalimentar își pot digitaliza afacerea prin programul IMM AGRI-FOOD cu finanțare din granturi de lucru între 5.000 € – 120.000 €. Vezi mai jos ce echipamente și soluții IT eligibile poți implementa pentru dezvoltarea și automatizarea activității.

 

INFORMAȚII IMPORTANTE:

Ajutor financiar nerambursabil
Granturi de capital de lucru între 5.000 € – 120.000 €

Acoperirea cheltuielilor eligible
Între 5.000 € și 15% din cifra de afaceri, fără a depăși 120.000 €

Aport propriu pentru cheltuieli
15% din valoarea grantului solicitat

Buget total alocat și plăți
Bugetul programului de 250.000.000 €; plățile vor fi efectuate până la 31 decembrie 2023

 

Dacă activezi în sectorul agroalimentar și ți s-a aprobat proiectul de obținere de granturi de capital de lucru de până la 120.000 de euro, ai oportunitatea de a-ți finanța dezvoltarea și îmbunătățirea activității cu ajutorul tehnologiei.

 

Pentru informații legate de Fondurile nerambursabile pentru DIGITALIZARE, completează formularul de solicitare, iar echipa noastră te va contacta:

work

Tehnologii pentru DIGITALIZARE pe care le poți implementa cu succes în afacerea ta

One-IT, în calitate de furnizor specializat de echipamente IT și soluții IT personalizate, îți pune la dispoziție soluții de digitalizare care se încadrează la următoarele categorii de cheltuieli eligibile menționate în OUG nr.61 din 6 mai 2022:

  •  cheltuieli privind achiziția de servicii necesare activității curente/operaționale, cu excepția serviciilor de consultanță;
  •  cheltuieli privind achiziția de echipamente, utilaje, instalații și tehnologii necesare reluării activității curente/operaționale.

✅ Echipamente IT:

➡️ laptopuri; PC-uri; monitoare; servere; dispozitive inteligente; imprimante și multifuncționale și rețelistică completă; stabilizatori tensiune (UPS-uri)

✅ Licențe software pentru business:

➡️ Pachet Office, Microsoft, Adobe, Autocad, JobRouter, DocuWare, Business Intelligence, B-ORG și Neomanager, Warehouse Manager WMS, Hermes etc.

✅ Soluții de stocare de date (cloud privat), backup și disaster recovery:

➡️ Veeam Availability: Veeam Backup & Replication, softul Acronis și infrastructură completă de Backup (NAS Synology, QNAP etc.), Disaster Recovery cu: Synology, Storage Craft

✅ Infrastructură IT:

➡️ echipamente Wi-Fi
➡️ rețea LAN (Local Area Network)
➡️ rețelistică completă pentru stabilitate, viteză,
➡️ administrare simplificată și protecția conexiunii
➡️ echipamente și soluții de videoconferință
➡️ migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, inclusiv soluțiile de automatizare software
➡️ configurarea și implementarea bazelor de date

✅ Securitate IT:

➡️ antivirus
➡️ VPN (rețea privată virtuală)
➡️ firewall eficient
➡️ infrastructură wireless cu puncte de acces securizate

✅ Servicii de mentenanță IT:

➡️ monitorizare și întreținere tehnică a sistemului IT (laptopuri/PC, imprimante, rețea, servere, administrare cloud etc.)
➡️ actualizări lunare și suport tehnic cu prioritate în rezolvarea problemelor IT apărute
➡️ audit și consultanță tehnică

✅ Automatizarea proceselor prin robotizare:

➡️ robot pentru realizarea de statistici inteligente din surse interne (ERP, CRM) şi surse externe (situaţii financiare)
➡️ robot pentru citirea şi introducerea automată a facturilor
➡️ robot pentru procesarea extraselor de cont
➡️ robot pentru monitorizarea preţurilor pe magazine online
➡️ robot pentru încărcarea automată a corespondenței email în CRM/ERP
➡️ robot pentru trimiterea de campanii personalizate clienţilor

 

CE URMEAZĂ PENTRU APLICANȚI

De curând, s-a afișat listă preliminară a firmelor eligibile și ne-eligibile pentru ajutoarele de stat de câte 5.000-120.000 euro, în urma pre-evaluării automate a aplicanților la Măsura 2 -granturi de capital de lucru pentru sectorul agroalimentar, în baza OUG 61/2022.

În total, au fost înregistrate 10.961 de înscrieri, dintre care 9.678 eligibile și 1.283 respinse automat de sistem.

Ulterior contestaților transmise către AIMMAIPE, vor fi transmise în contul solicitanților pe platforma electronică granturi.imm.gov.ro, notificări privind admiterea la contractarea ajutorului de stat.

Procedural, aplicanții vor intra în aplicație, vor introduce codul IBAN al întreprinderii (cont curent sau cont de grant), vor încărca dovada cofinanțării (extras de cont bancar, scrisoare de aprobare a creditului sau contract de credit), vor descărca contractul de acordare a ajutorului de stat, îl vor semna cu semnătură electronică și îl vor reîncărca semnat și îl vor transmite în aplicație în maxim 5 zile calendaristice de la primire, dar nu mai târziu de data limită prevăzută în schema de ajutor – OUG nr. 61/2022, respectiv 30 iunie 2022.

Vezi DATE OFICIALE despre statusul aplicanților pentru programul IMM AGRI-FOOD (granturi pentru capital de lucru).

* Granturile în domeniul agroalimentar din cadrul schemei de ajutor de stat sunt instituite prin OUG nr. 61/2022 privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi și granturi pentru capital de lucru entităților din domeniul agroalimentar cu finanțare din fonduri externe nerambursabile.

 

One-IT a organizat în 31 mai 2022, seminarul gratuit „DIGITALIZARE cu finanțare nerambursabilă” împreună cu Goodwill Consulting – eveniment dedicat firmelor ce vor să își dezvolte afacerea prin intermediul tehnologiei cu fonduri nerambursabile. Află detalii despre eveniment AICI.

Vezi în videoul de mai jos un scurt rezumat cu informații din cadrul seminarului:

 

Digitalizarea cu fonduri nerambursabile îți duce afacerea la următorul nivel!

Completează formularul de mai jos pentru informații suplimentare și ofertă completă de digitalizare, iar noi te vom contacta pentru o analiză completă a soluțiilor potrivite afacerii tale!

work

 

Seminarul „DIGITALIZARE cu finanțare nerambursabilă” – demers de informare a mediului de business regional

digitalizare

One-IT a organizat marți, 31 mai 2022, seminarul gratuit „DIGITALIZARE cu finanțare nerambursabilă” împreună cu Goodwill Consulting – eveniment dedicat firmelor ce vor să își dezvolte afacerea prin intermediul tehnologiei cu fonduri nerambursabile. Seminarul a avut loc la Hotel Magus și a găzduit peste 60 de participanți din mediul de business regional.

 

Urmează o perioadă în care se vor lansa programe importante pe partea de digitalizare cu ajutorul fondurilor nerambursabile, fapt pentru care acest eveniment a venit ca răspuns la nevoia de informații relevante pentru companiile ce vor să le acceseze. Astfel, participanții au aflat noutăți venite din partea unor specialiști în domeniul finanțărilor.

Principalele finanțări ce se pot obține sunt pentru:

1. Achiziționarea de hardware – echipamente IT, servere, calculatoare, laptopuri, echipamente de printing
2. Realizarea infrastructurii rețelei LAN  – inclusiv Wi-Fi
(inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere în funcțiune)
3. Achiziționarea aplicațiilor software/licențelor necesare activității

  • Softuri ERP / CRM, Ticketing, eCommerce
  • Implementarea soluțiilor de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation

4. Achiziționarea de sisteme de inteligență artificială, machine learning, realitate augmentată, realitate virtuală
5. Achiziționarea / realizarea unui website de prezentare a companiei 
6. Achiziționarea soluției de semnătură electronică
7. Achiziționarea de tehnologii blockchain, servicii de tip cloud și IoT

*Toate aceste produse și soluții sunt disponibile în portofoliul One-IT și al partenerilor One-IT.

Eligibilitate – cine poate să beneficieze de aceste finanțări?

✅ Microîntreprinderile și Întreprinderile Mici şi Mijlocii (până la 250 de angajaţi la nivel de grup)

✅ Înregistrează profit din exploatare în 2019

✅ Nu se încadrează în categoria firmelor în dificultate

Pentru informații legate de Fondurile nerambursabile pentru DIGITALIZARE, completează formularul de solicitare, iar echipa noastră te va contacta:

work

➡️ Informații despre situația digitalizării în România, a fost prezentată de Nicolae Onțiu, CEO & Fondator One-IT, care a parcurs și soluțiile ce pot fi implementate pentru sporirea productivității, performanței și stabilității pe piață cu ajutorul tehnologiilor de ultimă generație.

     digitalizare

➡️ Programele de finanțare, cheltuieli eligibile și punctaje specifice diferitelor linii de finanțare au fost prezentate de Răzvan Gălățan, Expert și Director Operațional Goodwill Consulting. Invitatul a detaliat și anumite aspecte generale importante despre solicitarea fondurilor și implementarea proiectelor de finanțare.

Au fost prezentate liniile de finanțare ce se vor lansa in perioada următoare:

✅ PNRR C6 – Digitalizare IMM-uri
✅ POC 4.1.2 – Sprijin pentru activitati productive
✅ C6 – I.1 – Parcuri fotovoltaice
✅ 1. PNDR 4.2 GBER
✅ 1. PNDR Dr. 17 ( actual PNDR 4.2 – 4.2a )
✅ HG 807 /2014
✅ Programele lansate de Ministerul Antreprenoriatului și Turismului (MAT): Microindustrializare, Comert și Servicii, Startup-Nation

Un aspect important legat de PNRR C6 – Digitalizare IMM-uri:

ℹ️ Valoarea tuturor cheltuielilor eligibile nu pot depăşi 50% din media cifrei de afaceri aferentă ultimelor 3 exerciţii financiare încheiate. Sunt exceptate din acest procent următoarele categorii de cheltuieli:
–  cheltuieli cu servicii de consultanţă/analiză identificare soluţii tehnice de care au nevoie IMM-urile;
–  cheltuielile de consultanţă pentru elaborarea documentaţiilor necesare pregătirii aplicaţiei de proiect propus spre finanţare şi/sau managementul aplicaţiei de proiect.
ℹ️ Pentru întreprinderile care au două sau un singur exerciţiu financiar încheiat, procentul de 50% se va aplica corespunzător mediei ultimelor două exerciţii financiare încheiate, respectiv ultimului exerciţiu financiar încheiat.

digitalizare      digitalizare

Read More »

Cum eviți noul val de infectări ale site-urilor WordPress?

WordPress

A fost descoperită o campanie masivă de compromitere a WordPress pentru a redirecționa vizitatorii către site-uri înșelătoare. Află cum funcționează și ce poți face dacă suspectezi o infecție a propriului site.

 

Ce descoperi în acest articol:

Cum funcționează campania de infectare a site-urilor WordPress;

✅ Despre lanțul de redirecționări rău intenționate;

✅ Cum poți depista un site infectat și ce poți face pentru a evita infectarea cu malware.

 

Cercetătorii de la Sucuri Security au descoperit o campanie masivă și de lungă durată, responsabilă pentru injectarea de cod JavaScript rău intenționat în site-urile WordPress compromise.

Campania folosește vulnerabilitățile cunoscute în temele și pluginurile WordPress și a afectat un număr enorm de site-uri web de-a lungul anului. În acest sens, conform PublicWWW, valul din aprilie a fost responsabil de infectarea a aproape 6.000 de site-uri web. În prezent, numărul a ajuns la peste 9.000 de site-uri infectate.

Cum funcționează?

Read More »

    • 1

    • 2

    1/2

    Formular SOLICITARE


    This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and ToS apply.