4 soluții tehnologice practice pentru ușurarea activității companiei

4 soluții tehnologice practice pentru ușurarea activității companiei 5.00/5 (100%) 1 vote

soluții tehnologice

În era digitalizării, companiile se adaptează ritmului alert și schimbărilor pieței. Pentru a se dezvolta, firmele implementează soluții tehnologice eficiente, care îmbunătățesc vizibil activitatea și ușurează munca angajaților. Iată 4 soluții tehnologice care oferă o gestionare inteligentă a întregii afaceri pentru a te putea concentra pe dezvoltare și pe câștigarea de noi clienți.


1. Securitatea datelor și cloud computing

Datele companiei sunt un element primordial pentru afacere. Iar în era tehnologiei, flexibilitatea și siguranța acestora pot determina bunul mers al companiei. Dacă vorbim de stocarea în siguranță a datelor clienților, costurile aferente sunt determinate de tehnologiile folosite. În loc să utilizezi stocarea de date intern, tehnologia cloud computing poate fi o soluție rentabilă atât din punct de vedere al costurilor, cât și al siguranței datelor, protejate printr-un sistem întreținut în mod constant.

2. Managementul clienților și serviciul pentru clienți

Scalarea afacerii depinde și de modul în care menții relațiile cu clienții. Un sistem de gestionare dedicat (software CRM) și o platformă în care păstrezi informațiile despre clienți. Ținând cont de faptul că aceștia își doresc timpi de răspund rapid și disponibilitate 24/7, o soluție potrivită poate fi utilizarea chatbot-ului, care poate gestiona răspunsuri preliminare și trimite clientul către departamentul/persoana potrivită. Economisești timpul personalului, oferindu-i contextul înainte de a comunica cu clienții.

3. Automatizarea proceselor robotizate

O afacere are nevoie de o planificare strategică, un flux de lucru bine definit, angajați angrenați în activitatea zilnică și viziune de dezvoltare continuă. Pentru a avea timp să le gestionezi pe toate cât mai bine, tehnologia oferă oportunități de a ușura administrarea unor procese și de a-ți oferi mai mult timp pentru a pune accent pe prioritățile de la un anumit moment. O modalitate eficientă este automatizarea robotizată a proceselor (software RPA). Acest sistem =pentru sarcini administrative poate automatiza aproape orice activitate pe computer, eliminând erorile umane și economisind bani și resurse umane. Astfel, nu vei fi nevoit să angajezi oameni pentru a introduce date și a executa anumite sarcini pe care le poate face cu acuratețe un program.

4. Managementul angajaților

În funcție de dimensiunea și industria companiei, există o mulțime de software-uri de resurse umane care economisesc timp investit cu proceduri administrative, centralizează informațiile despre angajați și ușurează munca personalului de resurse umane.

Software-ul de HR adecvat oferă câteva beneficii importante:

  • eficientizează și gestionează anumite sarcini administrative repetitive (cereri de vacanță, pontajul etc.);
  • permite personalului de HR să acceseze cu ușurință și rapid informații importante despre angajați (acte ale angajaților, fișe de plată, formulare de depunere directă etc.);
  • permite departamentului de resurse umane să se concentreze pe îmbunătățirea continuă a mediului de lucru pentru angajați, pe crearea unei culturi pozitive a muncii și pe recrutarea persoanelor potrivite pentru dezvoltarea afacerii.

Tehnologiile sunt create pentru a răspunde nevoilor pieței. Acestea devin tot mai sofisticate și în același timp crește și eficiența lor. Pentru a găsi soluția potrivită companiei tale, trebuie să cunoști nevoile, carențele și unde trebuie îmbunătățit, pentru a te îndrepta către soluțiile dedicate, astfel încât să îți atingi obiectivele de dezvoltare cu ajutorul tehnologiilor B2B.

Share this article:

Leave a Reply