Lista celor 10.000 de beneficiari care au fost admiși pentru finanțare în programul Start-up Nation 2018-2019

Lista celor 10.000 de beneficiari care au fost admiși pentru finanțare în programul Start-up Nation 2018-2019 4.86/5 (97%) 7 votes

Startup Nation 2018

Marți, 6 August 2019, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat face publică lista finală a celor 10.000 de beneficiari care au fost admiși pentru finanțare în cadrul celei de-a doua sesiuni a programului Start-up Nation aferente anului 2018 cu desfășurare în anul 2019.

Citiți mai jos comunicatul de presă de pe site-ul Ministerului:

C O M U N I C A T   D E   P R E S Ă

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat face publică lista celor 10.000 de beneficiari care au fost admiși pentru finanțare în cadrul celei de-a doua sesiuni a programului Start-up Nation.

Start-up Nation continuă în parametrii stabiliți inițial – 10.000 de firme finanțate, iar rectificarea bugetară anunțată nu are impact asupra derulării programului.

Lista poate fi consultată aici: http://www.imm.gov.ro/2019/08/06/lista-celor-10-000-de-beneficari-care-au-fost-admisi-pentru-finantare-in-cadrul-celei-de-a-doua-sesiuni-a-programului-start-up-nation/.

Mă bucură interesul foarte mare pentru Programul Start-Up Nation și vreau să le transmit tuturor antreprenorilor care au depus proiecte eligibile că vor primi finanțarea de care au nevoie. Din experiența primei ediții a programului și din tendințele observate în această sesiune, cea mai mare parte a solicitărilor de rambursări are loc în etapele finale ale implementării programului. Astfel, MMACA va avea disponibile creditele bugetare necesare în ultima parte a anului 2019, deci programul se va derula fără sincope”, a declarat ministrul Ștefan-Radu Oprea.

Biroul de presă al Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat

sursa: www.imm.gov.ro.

Informații tehnice START-UP NATION 2018-2019:

Pentru a asigura rapiditate în semnarea și înmânarea acordurilor de finanțare, pe baza cărora beneficiarii pot demara implementarea planului de afaceri, îi rugăm pe toți aplicanții admiși, care se regăsesc în lista publicată pe site-ul ministerului, să pregătească următoarele documente:

1. cererea tip de acord de principiu pentru finanţare (Anexa 3), semnată de reprezentantul legal sau împuternicitul societăţii;

2. certificatele de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor, taxelor şi datoriilor către bugetul general consolidat, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru care au cod unic de înregistrare fiscală, conform prevederilor Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în original sau copie legalizată, eliberate de către organul fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale, în termen de valabilitate la data semnării acordului;

3. certificatele de atestare fiscală privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor, taxelor şi datoriilor către bugetele locale, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru (indiferent dacă au sau nu cod unic de înregistrare fiscală), în original sau în copie legalizată, eliberate de către organul fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale, în termen de valabilitate la data semnării acordului. În cazul în care firma nu este înregistrată ca fiind plătitoare în cadrul administraţiei respective, se solicită o adeverinţă;

4. documentul emis de către ONRC din care să rezulte că întreprinderile beneficiare sunt întreprinderi nou înființate de către persoane fizice care nu au sau nu au avut calitatea de acționar sau asociat într-o altă întreprindere mică sau mijlocie care desfășoară sau a desfășurat aceeași activitate autorizată (cod CAEN) pe care aplică în cadrul programului în anul anterior înscrierii sau în anul înscrierii până la deschiderea sesiunii de înscriere și documentul emis de către ONRC din care să rezulte dacă acționarii/ asociații solicitantului au avut/nu au avut calitatea de administrator sau asociat unic într-o societate comercială care a fost declarată în insolvență sau faliment în ultimii 5 ani (2013, 2014, 2015, 2016, 2017).

ATENȚIE! La ONRC se va solicita documentul emis pentru programul Start-Up Nation!

Pe măsură ce vom primi și alte informații vă ținem la curent cu noutățile legat de finanțări pentru echipamente IT.  Publicăm pe pagina de facebook: fb.com/oneit noutățile frecvent – să bifați  “Vezi mai întâi” ca să primiți postările noastre:

anunt

 

 

 

Share this article:

Etichete: , , ,

Leave a Reply