Cercetarea Si Dezvoltarea – Doua Concepte De Baza Ale Succesului Toshiba

Rate this post
toshiba

toshiba

Chiar daca tot mai multa lume doreste sa aiba totul intr-un mod aproape instant, este important sa stim ca din punct de vedere tehnologic, lucrurile nu s-au miscat dintotdeauna in acest ritm.  Istoria omenirii pe de o parte, cat si a companiilor mari, in special cele din zona IT, dovedesc cum procesul de inovatie a fost deseori lung si anevoios  – de la aparitia primelor laptopuri, la introducerea functiei de wireless, pana la ultrabook-urile de azi, a fost parcurs un traseu impresionant.  In zona IT&C, Japonia a ocupat (si continua sa ocupe) in mare parte a timpului o pozitie de varf. Toshiba, ca sa luam doar un exemplu,  a avut ideea de inovatie continua ca reper principal – acest lucru, corelat cu o experienta de 135 de ani, a dus la o serie uimitoare de laptopuri accesibile dar si performante.

Daca e sa luam cateva din realizarile sale, de pe urma carora ne putem bucura astazi trebuie sa amintim debutul cu primele laptopuri produse si comercializate in masa, in 1985; de atunci incoace, o serie constanta de produse performante au fost introduse, la nivel global.  Astfel, investind constant in studiu, cercetare si dezvoltare,  aproape fiecare an a adus ceva nou

Amintim si primele televizoare color CRT, in 1972. Mai tarziu a fost introdus primul laptop wireless care  sa iti permita accesarea email-ului, a internetului, dincolo de cei patru pereti ai unei incaperi; a urmat cel mai subtire laptop widescreen de 12.1″ cu drive optic intern. Alte inovatii pe care azi  le consideram ceva normal, introduse tot de Toshiba, au fost  primul dvd drive si monitor color (intr-un laptop). In ultimii 30 de ani, peste astfel de 27.000 de patente au fost inregistrate in cadrul U.S. Patent Office.

Astazi, produsele Toshiba sunt echipate cu cele mai recente tehnologii Intel si AMD, pentru a ajuta utilizatorii sai sa  faca mai mult, sa opereze mai multe aplicatii in acelasi timp, ramand conectati oriunde ar fi.

Iar in timp ce multi dintre producatorii din zona IT&C consuma milioane de dolari in publicitate,  Toshiba investeste tot mai mult din profiturile sale  in domenii care conteaza cu adevarat – cercetare continua, design, testari si re-testari, intr-un ritm intens.  De ce se trimit aceste sume mari catre cercetare si dezvoltare?  Pentru ca limitele a ceea ce poate face un laptop, un televizor sau un dvd-player sa fie impinse tot mai mult; pentru a redefini conceptul de portabilitate IT; pentru a face viata mai buna si mai usoara, tuturor clientilor si fanilor Toshiba.

Ca si Partener Gold Toshiba, noi, cei de la One-IT, suntem mandri sa putem oferi o gama variata de produse din categoria de laptopuri, ultrabookuri si tablete alaturi de service si consultanta specializata.  Poti gasi aici oferta completa de laptopuri, tablete si ultrabookuri de la Toshiba – disponibile pentru comanda.

Etichete: ,

Leave a Reply