Din nou locul 1, pentru One-IT

Echipa One-IT - locul 1

Și în acest an, One-IT s-a clasat pe locul 1 în Topul Firmelor Maramureşene la categoria Comerț cu calculatoare, echipamente și software IT. Festivitatea de decernare a premiilor celei de-a XXVII-a ediții a competiției ”TOPUL FIRMELOR MARAMUREȘENE” a avut loc azi, 6 noiembrie 2020. Dată fiind situația actuală în care ne aflăm cu toții, această ediție a adus o premieră: decernarea a avut loc online, însă a fost la fel de plină de semnificație și de importantă pentru mediul de afaceri maramureșean.

Premierea performanței a devenit deja o tradiție pentru Camera de Comerț și Industrie Maramureș care, în fiecare an, recompensează agenții economici de succes, ce dezvoltă economia județului și mediul de afaceri regional, aducând la creșterea indicatorului de calitate a vieții pentru maramureșeni. De aceea, acest premiu (pe locul 1 la categoria Comerț cu calculatoare, echipamente și software IT) este valoros și apreciat de echipa One-IT.

Metodologia premierii managementului competitiv în business are la bază performanța economico-financiară anuală a companiilor (cifra netă de afaceri a companiei, profitul realizat, eficienţa utilizării resurselor umane şi a capitalului), fiind elaborată la nivel național.

Elementul cheie în succesul durabil al One-IT este dat de echipa One-IT care, an de an, reușește să se remarce prin respectul și grija față de client, precum și prin parteneriatele durabile care creează un mediu de business competitiv, bazat pe bune practici și management de calitate.

În cei 17 ani de activitate, One-IT a reușit să dezvolte o afacere performantă, din dorința de a contribui în mod real prin implementarea de soluții IT eficiente, care ajută la creșterea businessului clienților One-IT și implicit la dezvoltarea economică a județului.

Premiul acordat de Camera de Comerț și Industrie Maramureș este o confirmare a muncii echipei One-IT și a bunei colaborări cu partenerii, furnizorii și, nu în ultimul rând, cu clienții One-IT. Ei sunt cei care ne-au permis să dezvoltăm o viziune de succes pe termen lung și să ne menținem în top pe o piață foarte competitivă, cum este domeniul IT&C.

Pentru că suntem ancorați în prezent și mereu țintiți către viitor, ne propunem în continuare să asigurăm produse de ultimă generație, să dezvoltăm și să implementăm soluții IT eficiente, care să contribuie în continuare la dezvoltarea și succesul clienților noștri, pentru că:

Știm că succesul nostru se clădește pe succesul clienților noștri.

Mulțumim partenerilor și furnizorilor pentru buna colaborare și, nu în ultimul rând, clienților One-IT pentru încrederea acordată în toți acești ani.

Pasiunea pentru tehnologie și inovație, alături de experiența dobândită, perfecționarea continuă și dorința de a dezvolta mediul de business regional reprezintă motorul care ne dă energia de a continua chiar și în această perioadă și de a oferi inclusiv soluții IT profesionale pentru munca de acasă și școala online.

One-IT, Mai mult decât un expert, un prieten!

*Vezi și articolele:

Mesh Wi-Fi: cea mai optimizată rețea Wi-Fi pentru afaceri mici

Mesh Wi-Fi

Îți dorești o infrastructură Wi-Fi performantă, ușor de gestionat și fără costuri inutile, pentru a face față tuturor provocărilor digitale? Dacă da, îți prezentăm Mesh Wi-Fi de la Synology, o soluție care răspunde nevoilor specifice ale firmelor mici, suficient de sigură și optimizată pentru toți angajații companiei.

Mesh Wi-Fi

Ce este Mesh Wi-Fi?

E simplu: o rețea wireless securizată, performantă și scalabilă, care se mulează după nevoile companiei tale.

Ținând cont de evoluția tehnologiei și de cerințele digitale actuale, companiile au nevoie de o soluție Wi-Fi completă, care să le scutească de resurse IT suplimentare și de mentenanță costisitoare. Aici intervine soluția potrivită.

Mesh Wi-Fi îți oferă pachetul complet, pentru a crea un spațiu virtual de lucru modern, cu acoperire totală și scalabilitate fără efort, indiferent de locul în care te afli. Read More »

Telemunca și școala online cresc vânzările de laptopuri – interviu One-IT la Digi24

laptopuri

Odată cu creșterea numărului de angajați care lucrează de acasă și cu școala online, a crescut și cererea de laptopuri. În acest context, piața IT a înregistrat o creștere considerabilă în ceea ce privește vânzarea de laptopuri, PC-uri și alte echipamente IT necesare acestor activități.

În urma acestui trend ascendent de pe piața de laptopuri, în special cele sub 2500 de lei, producătorii fac față cu greu acestei situații. Din acest motiv, laptopurile sunt tot mai greu de găsit în stocuri, iar prețul lor este diferit față de cel de dinainte pandemiei.

Colega noastră, Sandra Nechita, a dat un interviu la Digi24, unde a prezentat deschis dinamica vânzărilor de echipamente IT necesare muncii la distanță și școlii online. Aceasta afirmă: „Creșterea în luna septembrie a fost una considerabilă, în special pentru laptopuri și PC-uri. În cifre, acestea s-au dublat, chiar triplat față de anul trecut, datorită cererii mari pentru școala online și munca remote”. Read More »

Fonduri digitalizare firmă – Ghid propus finanțare nerambursabilă IMM pentru achiziție echipamente și soluții IT

Fonduri nerambursabile digitalizare

Lansarea de ghiduri propuse pentru finanțări nerambursabile continuă cu Acțiunea 2.2.2. Digitalizarea IMM-urilor. Această acțiune este separată de măsurile de finanțare aferente Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei COVID-19  descrise de către noi în acest articol: link și care se lansează începând de luni 12 octombrie 2020.

IMM-urile și microintreprinderile din România vor putea obține fonduri europene între  30.000-100.000 de euro, pentru achiziția de echipamente IT (calculatoare, laptopuri, servere) și alte soluții pentru digitalizare.  Autoritatea de Management pentru Programul Operațional Competitivitate și Autoritatea pentru Digitalizarea României din cadrul Ministerului Fondurilor Europene anunţă lansarea spre consultare publică a Ghidului aferent Acțiunii 2.2.2. Digitalizarea IMM-urilor, axa prioritară 2 – Tehnologia Informației și Comunicațiilor (TIC) pentru o economie digitală competitivă, Prioritatea de investiții 2b – Dezvoltarea produselor și serviciilor TIC, a comerțului electronic și a cererii de TIC, Obiectiv Specific OS 2.2 – Creșterea contribuției sectorului TIC pentru competitivitatea economică.

Ghidul se poate citi online aici: Ghidul solicitantului digitalizare IMM  sau descărcare împreună cu îndrumar și anexe de pe site-ul ministerului: 2.2.2. Digitalizarea IMM-urilor

Perioada de consultare publică este de 10 zile, începând cu data de 09.10.2020 până la data de 19.10.2020, ora 17.00. Propunerile şi sugestiile pe marginea documentului pot fi transmise la: tel./fax: 021.311.41.12/ 021.311.39.19 sau la adresa de e-mail la: fonduri.oipsi@adr.gov.ro

Programul pentru digitalizarea IMM cuprinde 2 axe principale de finanțare: fondurile pentru IMM-urile ce nu au activitate IT și care vor să se digitalizeze și, separat, fondurile pentru IMM-urile IT care au nevoie de finanțare să dezvolte tehnologii inovatoare.  Propunerea de acum este pentru prima axa, pentru IMM-urile care vor sa se digitalizeze.

Informații importante:

Read More »

Microsoft Office 2010 rămâne fără asistență tehnică. Află cu ce îl poți înlocui fără regrete

Office 2010

 

Gigantul Microsoft anunță utilizatorii din lumea întreagă că din 13 octombrie 2020, Office 2010 ajunge la End of Support. Și asta nu e tot! Pentru că este o companie care se respectă, Microsoft propune o alternativă mai inteligentă și mai modernă: Microsoft 365 Apps for Business și Office 2019. Read More »

Soluții tehnologice Harman pentru educație – platformă ideală pentru învățământul superior

Harman Media Suite este o platformă unificată

Harman Media Suite este o platformă unificată pentru distribuția materialului video care poate susține activitatea întregului sistem educațional al unei instituții (universitate sau școală în acest caz), de la profesori, administratori ai rețelei IT și până la studenți / elevi.

Beneficii

Pentru profesori:

  1. Înregistrarea și încărcarea pe platformă  a videoclipul cu lecția se face cu ușurință
  2. Se pot atașa documente, notițe la fiecare capitol și teme individuale
  3. Se poate crea o clasă virtuală pentru sesiune
  4. Se pot compune chestionare și teste pentru studenți / elevi
  5. Organizarea de sesiuni individuale cu câte un student / elev atunci când este nevoie de feedback sau clarificări

Pentru administratori IT:

  1. Managementul claselor (ca și canale de conținut),
  2. Gestionarea permisiunilor dintr-o clasă pentru studenți /profesori
  3. Înregistrarea automată a participanților sau clasă live cu videoclipuri înregistrate (pe baza duratei reale de vizionare a studenților / elevilor)
  4. Colectarea automată de feedback pentru ore
  5. Suport pentru ședințe online între părinți și profesori
  6. Certificat LTI: Suportă integrarea cu sisteme de management al învățământului (LMS ) pentru a prelua informații din sistemele ERP ale școlii (cum ar fi Blackboard, MOOG, etc.)

Read More »