Munca la distanță – Susținem continuitatea afacerii tale prin soluții de lucru remote, gratuite
Situația actuală cauzată de CoronaVirus [COVID-19] are un impact asupra vieții sociale și a economiei mondiale. În contextul în care crește semnificativ numărul angajaților ce lucrează de acasă, pentru a minimiza riscul întreruperii activității normale a afacerilor, împreună cu partenerii săi, One-IT vine în sprijinul companiilor și a comunității de business prin oferirea de soluții de lucru remote, gratuite.
Fiecare organizație dorește să își mențină în siguranță angajații și afacerea. De aceea, ca măsuri de precauție, se limitează întâlnirile față în față între clienți, parteneri, angajați chiar.
Munca la distanță și comunicarea cu echipa pot fi extrem de eficiente dacă ai tool-urile potrivite, iar rolurile și sarcinile sunt bine definite în cadrul echipei. Îți prezentăm aici și câteva sugestii legate de munca la distanță:
A. Spațiul de lucru este un element esențial
Chiar dacă lucrezi de acasă, ai nevoie de un loc dedicat, cât mai retras, în care să-ți poți desfășura activitatea în liniște. Dezavantajul este că, lucrând de acasă, te poți confrunta cu multe surse de distragere a atenției. Pentru gestionarea eficientă a timpului de lucru, pot fi folosite diverse programe sau aplicații (de exemplu „RescueTime”).
B. Asigură-te că sarcinile sunt clare pentru toată echipa
Este recomandată utilizarea instrumentelor software de gestionare a sarcinilor. O bună coordonare este absolut necesară atunci când membrii echipei nu sunt în aceeași locație. De aceea, sunt importante aspecte ca: trasarea sarcinilor precise și utilizarea unui calendar sincronizat în echipă (de exemplu „Google Calendar”). Astfel, când lucrurile sunt bine organizate, transmiți și încredere mai departe.
De asemenea, sarcinile pot fi gestionate prin softuri dedicate de task-management sau ticheting (de exemplu „Trello” sau „Asana”). Aceste instrumente utilizate pot fi o bună practică și poate fi monitorizată, în folosul creșterii productivității echipei aflate la distanță.
Solicită soluții de lucru la distanță:
C. Menține interacțiunea zilnică cu echipa prin VideoConferințe/AudioConferințe
Când nu există interacțiune și nu îți vezi colegii de zi cu zi, videoconferințele sunt destul de practice. În felul acesta, puteți interacționa mai ușor, aveți nevoie doar de o conexiune rapidă la internet.
Pentru a vă ușura interacțiunea, poți folosi și soluțiile de chat sau e-mail. Astfel, ai și o trasabilitate a ceea ce discutați și stabiliți în echipă.
Mai jos îți prezentăm atât soluția propusă de videoconferință, cât și soluția pentru comunicarea în echipă.
Încrederea în echipă este cel mai important element pentru gestionarea muncii la distanță. Cei care coordonează echipe trebuie să aibă încredere în colegii lor, fără a face micromanagement, pentru ca aceștia să poată excela în ceea ce fac.
Unele companii care lucrează la distanță în mod frecvent, se așteaptă ca angajații să fie în fața camerei video tot timpul. Aceasta indică lipsa de încredere. Pentru ca oamenii să facă tot posibilul să-și asume responsabilitatea pentru munca lor, au nevoie de încredere. Aceasta împuternicește oamenii. Astfel, construiești încrederea în echipă.
Pentru implementarea rapidă a unor sisteme de lucru la domiciliu, oferim următoarele soluții remote, în mod gratuit:
1. Serviciul REMOTE WORK – VPN
Posibilitatea de a lucra de la distanță, de pe orice PC sau Laptop, pe rețeaua locală din firmă/instituție.
✅ Puteți lucra de la distanță, de pe orice PC sau Laptop, cu autentificare în rețeaua locală și folosirea softurilor de pe serverul local în același mod, ca și cum ați fi prezenți fizic în rețeaua locală.
✅ Orice program/soft instalat local poate să funcționeze și de la distanță prin serviciul Remote Work VPN.
Acces securizat
✅ Soluția noastră realizează conectivitatea securizat prin criptare SSL (Certificatele SSL sunt generate pe 256 biți, adică traficul de date este „îmbrăcat” neexistând posibilitatea interceptării comunicării de o terță parte – explicație pentru cei care nu sunt foarte tehnici 😁)
2. VIDEOCONFERINȚĂ – CISCO Webex pentru organizații și persoane
Sistem de video/audio conferință profesională cu număr nelimitat de întâlniri.
✅ include găzduirea unor întâlniri video HD de până la 50 de participanți, fără limită de timp a serviciului;
✅ 1GB spațiu de stocare în cloud;
✅ Partajare ecran și integrări în calendar.
Pentru implementarea soluției gratuite Cisco Webex, completați formularul de solicitare de mai jos.
Echipa One-IT împreună cu Cisco, prețuiește sănătatea și oferă soluții imediate de comunicare de oriunde, pentru a minimiza riscurile la care sunt expuși angajații la locul de muncă și pentru a face lucrul de la distanță mai ușor și mai eficient în aceste condiții.
3. Comunicare în echipă, sistem de colaborare pe documente și licențe Office – Microsoft Teams, Microsoft Office 365 E1 Trial
✅ Chat de echipă și Sistem de partajare a documentelor între membri echipei
✅ Include Microsoft Teams, cu limitare la 2.500 de locuri
✅ Licențe Office 365 pentru 6 luni (inclusiv Word, Excel, PowerPoint).
Obții colaborare în timp real cu soluțiile Microsoft Office 365 și Teams.
Pentru implementarea Microsoft Teams și Office 365, completați formularul de solicitare de mai jos.
Alături de partenerii noștri de la Microsoft România, suntem alături de clienți și dorim să punem soluțiile în serviciul oamenilor, în special în aceste situații critice. De aceea, susținem sănătatea și siguranța publică, venind cu soluții accesibile oricui, pentru a face munca de la distanță mai ușoară.
Cu aceste soluții lucrați de la distanță fără să vă simțiți la distanță.
Orice companie din România poate beneficia de aceste servicii. Completați formularul de solicitare, iar echipa noastră vă va contacta pentru implementarea soluției dorite.
(precizare: au prioritate clienții ONE-IT existenți)
Formular solicitare
Important!
One-IT oferă tuturor companiilor informațiile necesare pentru implementarea soluției. Serviciile de remote setup (instalare și configurare) sunt gratuite pe o perioadă de două săptămâni (poate fi extinsă în funcție de evoluția situației COVID-19)
Pentru a face față fluxului de solicitări primite, prioritate la soluționarea cererilor vor avea clienții actuali ai One-IT. Echipa One-IT va lua legătura cu fiecare în parte și va acționa în consecință, pentru soluționări într-un interval de timp rezonabil.
–
Rămâi conectat:
Grup dedicat pentru Tehnologii în business (adresat managementului unei firme, antreprenori sau manageri IT):
Tehnologiile inteligente transformă şi inovează mediul de afaceri, iar având acces la aceste tehnologii, o afacere poate evolua într-un ritm alert. Dacă ești interesat/ interesată de informații legat de tehnologii în business te invităm să te înscrii: https://www.facebook.com/groups/oneit.ro/ – o să poți participa la discuții și să postezi întrebări sau informații relevante cu ceea ce se discută în grup.
- Start „Femeia Antreprenor” 2024 – Finanțări de până la 200.000 lei pentru antreprenoare, din 30 iulie - 30 iulie 2024
- Nouă amânare la depunerea proiectelor digitalizare IMM prin ADR Nord-Vest - 26 iulie 2024
- Rezultate Digitalizare IMM – A patra listă intermediară cu cele 1163 de firme admise la finanțări de până la 100.000 euro - 1 iulie 2024
Ma bucur sa vad ca, in acest context, exista companii pentru care responsabilitatea si solidaritatea nu sunt doar cuvinte frumoase.
Felicitari, One-IT!
Mulțumim mult!
Ce inseamna mai precis Serviciul REMOTE WORK – VPN ?
Daca doresc pot de acasa sa ma conectez pe serverul din firma? De ce nu as face acest lucru prin Remote Desktop Connection??
Exista programe automate făcute de hackeri care scanează porturile de Remote-Desktop-Connection pe IP-uri random și fac brute-force pana găsesc parola – de aceea nu este foarte indicat să fie deschise conexiunile RDC direct in internet.
Se poate vedea mai multe detalii si pe acest video:
https://youtu.be/r0ueCthPHNc?t=249