Sesiunea de depuneri Digitalizare IMM PNRR s-a încheiat – 7.188 de firme în așteptarea rezultatelor și lista finală

Perioada de înscriere pentru firme la solicitarea de granturi între 20.000 și 100.000 de euro în cadrul Programului de Digitalizare a IMM-urilor, s-a încheiat vineri, 30 iunie 2023, la ora 23:59. În intervalul 15 februarie, ora 10.00 – 30 iunie 2023, ora 24, s-au înregistrat 7.188 de proiecte pe platforma PNRR.

Update 12 septembrie 2023: Vești bune! IMM-urile înscrise în programul Digitalizare IMM au început să primească deciziile de aprobare a cererilor de finanțare. Pasul următor? Semnarea contractelor iar după decizia de acceptare a finanțărilor, firmele pot începe implementarea soluțiilor digitale aprobate în proiecte.

Important:
✅ Perioada de semnare a contractelor de finanțare va avea loc în perioada 15.09.2023 – 15.11.2023. 

✅ Perioada de implementare a proiectului este de 12 luni și nu poate depăși data de 30 iunie 2025.

✅ În urma experienței programelor de finanțare, recomandăm implementarea cât mai rapidă a cheltuielilor aprobate deoarece piața IT este în schimbare și pot interveni provocări în ceea ce privește disponibilitatea stocurilor și evoluția prețurilor, importante în respectarea soluțiilor IT din proiect și a bugetului disponibil alocat. 

 

Noi, la One-IT, am ajutat peste 200 de firme din Romania cu Oferte IT conforme DESI pentru programul Digitalizare IMM. Și pe multe dintre ele și cu justificarile necesare pe IT în cadrul proiectelor.
Am oferit celor care au depus proiecte: soluții și echipamente IT, soft CRM / ERP, soluții IoT, automatizare cu AI (inteligență artificială), Cloud computing.

Din totalul celor 7.188 de firme participante, 3.573 s-au înscris în ultima zi a perioadei de înscriere. Ultimul proiect a fost înregistrat în platforma PNRR la ora 23:59:54.

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) planifică să încheie aproximativ 5.384 de contracte de finanțare cu beneficiarii, în funcție de bugetul total disponibil, care este de 347,5 milioane de euro, echivalent în lei la cursul Inforeuro din noiembrie 2022 (1 euro = 4,9189 lei), si practic numărul companiilor care s-au înregistrat a depășit targetul stabilit pentru contractele de finanțare de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE).

Ce urmează?  – Calendarul DIGITALIZARE IMM:  Read More »

Automatizarea cu AI în producție – un pas către viitorul industriei

Kfactory si Microsoft - Automatizare cu AI

One-IT, în parteneriat cu KFactory și Microsoft, a organizat un eveniment inovator dedicat industriei de producție: „Automatizarea cu AI în producție”.

Acesta a avut loc în data de 20 iunie, la Hotel Magus, Baia Mare și a reunit peste 40 de manageri din domeniul producției, dornici să exploreze beneficiile pe care le poate aduce integrarea inteligenței artificiale în activitățile lor.

Am organizat acest eveniment pentru a oferi informații valoroase companiilor din acest domeniu despre digitalizarea corectă a activităților lor și de a explora modalitățile prin care inteligența artificială poate eficientiza fluxurile de lucru. Astfel, participanții au avut ocazia de a descoperi soluții inovatoare și câteva studii de caz despre eficiența soluțiilor IT digitale Industry 4.0, ingineri virtuali KFactory, chatboți, soluții Microsoft dedicate spațiului de lucru modern etc.

Pentru soluții IT legate de automatizarea cu AI a afacerii, completați formularul de solicitare, iar echipa noastră vă va contacta în cel mai scurt timp:

work Read More »

Întrebări și răspunsuri legate de Cheltuieli eligibile: echipamente, soft, soluții IT, automatizari, cloud – privind apelul „Digitalizarea IMM-urilor”

cheltuieli eligibile

Întrebări și răspunsuri legate de Cheltuieli eligibile: echipamente, soft, soluții IT, automatizari, cloud – privind apelul „Digitalizarea IMM-urilor” în cadrul sesiunii de prezentare a proiectului organizată de MIPE în luna mai 2023.

În cadrul sesiunii de prezentare a apelului de proiecte Digitalizarea IMM-urilor din luna mai 2023, au fost mai multe întrebări și observații importante pentru solicitanți. O parte dintre acestea au primit răspuns în cadrul evenimentului. Pentru o bună înțelegere, comunicare și transparență, MIPE a publicat în 17 mai 2023 toate întrebările adresate și răspunsurile aferente, grupate pe categorii distincte (Coduri CAEN, DESI, Tipuri de cheltuieli, Cereri de transfer, Condiții de eligibilitate). Astfel, răspunsurile la întrebările formulate în cadrul reuniunii legate de cheltuielile eligibile în cadrul proiectelor de digitalizare, le puteți regăsi mai jos.

Read More »

Întrebări și răspunsuri legate de DESI privind apelul „Digitalizarea IMM-urilor”

criterii DESI

Întrebări și răspunsuri legate de criteriile DESI privind apelul „Digitalizarea IMM-urilor” în cadrul sesiunii de prezentare a proiectului organizată de MIPE în luna mai 2023.

În cadrul sesiunii de prezentare a apelului de proiecte Digitalizarea IMM-urilor din luna mai 2023, au fost mai multe întrebări și observații importante pentru solicitanți. O parte dintre acestea au primit răspuns în cadrul evenimentului. Pentru o bună înțelegere, comunicare și transparență, MIPE a publicat în 17 mai 2023 toate întrebările adresate și răspunsurile aferente, grupate pe categorii distincte (Coduri CAEN, DESI, Tipuri de cheltuieli, Cereri de transfer, Condiții de eligibilitate). Astfel, răspunsurile la întrebările formulate în cadrul reuniunii legate de criteriile DESI, le puteți regăsi mai jos.

Read More »

10 recomandări utile pentru a crea parole puternice în companie sau acasă

parole

Parolele sunt esențiale în lumea digitală de azi. Chiar dacă sunt atât de importante, de multe ori nu li se acordă atenția cuvenită. Pentru că sunt prima linie de apărare digitală, iată 10 sfaturi prin care poți construi parole puternice în companie sau acasă.

10 recomandări pentru companii – securizează conturile firmei cu parole puternice

Datele companiei sunt una dintre cele mai importante resurse ale afacerii. De aceea, trebuie să fie o prioritate când vine vorba de protejarea lor. Pentru că zilnic, firmele lucrează cu date sensibile ale firmei, ale clienților, furnizorilor sau colaboratorilor, riscul de furt de date este cu atât mai mare și cu atât mai dezastruos, mai ales dacă un atac cibernetic este finalizat cu succes din cauza parolelor slabe.

1. Creează și implementează o politică de parole prin care angajații companiei trebuie să utilizeze parole puternice generate de un manager de parole, care le și stochează într-un mediu securizat.

2. Instruiește angajații să schimbe parolele în mod regulat (cel puțin la 3-6 luni).

3. Implementează autentificareaa cu doi factori (two-factor authentication – 2FA) pentru toate conturile angajaților. Acesta este un proces de securitate care solicită utilizatorilor să furnizeze doi factori diferiți de autentificare pentru a-și verifica identitatea. De obicei, aceasta implică ceva ce utilizatorul știe, cum ar fi o parolă sau un PIN, și ceva ce utilizatorul are, cum ar fi un smartphone sau un token hardware. 2FA adaugă un nivel suplimentar de securitate, făcând mai greu pentru utilizatorii neautorizați să obțină accesul la un cont chiar dacă cunosc parola.

4. Implementează autentificarea cu mai mulți factori (multi-factor authentication – MFA) pentru conturile importante din firmă și sistemele critice care dețin date sensibile. MFA implică utilizarea a mai mult de doi factori de autentificare pentru a verifica identitatea unui utilizator. Astfel, pe lângă pe lângă ceva ce știe utilizatorul și ceva ce utilizatorul are, MFA poate implica și ceva ce este utilizatorul, cum ar fi o amprentă sau recunoașterea facială, sau unde se află utilizatorul, cum ar fi o anumită locație sau o rețea. MFA oferă un nivel de securitate și mai puternică decât 2FA, ceea ce face mai dificil pentru atacatori să obțină acces la un cont al companiei.

5. Utilizează un sistem centralizat de gestionate a identității și accesului (Identity and access management – IAM sau role-based access control – RBAC) pentru a controla și limita accesul angajaților la informațiile sensibile ale companiei. Astfel, vei reduce riscul breșelor de securitate voluntară sau involuntară ce pot veni din surse interne.

6. Inițiază în mod regulat audituri de securitate și teste de penetrare pentru a identifica din timp potențiale vulnerabilități și a le aborda punctual în funcție de rezultatele auditului. Acest lucru te poate ajuta să implementezi soluții de securitate suplimentare în funcție de nevoile companiei.

7. Limitează accesul angajaților la date sensibile din firmă și oferă-le acces la fișierele care le sunt necesare pentru a-și desfășura în cele mai bune condiții activitatea zilnică. În plus, este recomandat să monitorizezi activitatea utilizatorilor pentru a identifica la timp tipare sau activități neobișnuite de conectare sau de acces la date.

8. Implementează în companie o politică de expirare a parolei pentru conturile inactive și să analizezi sau să revoci accesul la datele și sistemele companiei pentru foștii angajați sau colaboratori.

9. Instruiește angajații să recunoască și să evite tentativele de phishing, scam sau alte tipuri de atacuri cibernetice, care țintesc tot mai des businessurile. Veriga cea mai slabă este factorul uman. De aceea, este recomandat să le oferi câteva informații legate de protejarea împotriva atacurilor cibernetice.

10. Creează și pune în aplicare un plan de răspuns pentru incidentele de securitate și testează-l în mod regulat.

Pentru detalii despre implementarea de soluții de securitate digitală în companii sau pentru soluții concrete de securitate IT, completează formularul de mai jos, iar echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp:

work

Read More »

Pachete de digitalizare (exemple) în cadrul programului Digitalizare IMM

Digitalizare oferta instant

Programul Digitalizare IMM aduce finanțări de până la 100.000 de euro pentru tehnologii digitale implementate în firme. Pentru a fi mai ușor definitivarea cererii de finanțare, oferim mai jos câteva exemple concrete de echipamente și soluții IT eligibile.


Important!
Echipamentele, și soluțiile IT regăsite în exemplele de mai jos respectă criteriile de intensitate digitală, conform Indicelui economiei și societății digitale (DESI), obligatorii în program și pot fi subiectul unei oferte dedicate de digitalizare.

One-IT are pregătite exemple concrete pentru pachete de digitalizare. Cereți ofertă instant, aici: Read More »

One-IT, noul acceptator iLEU pentru susținerea comunității băimărene

iLEU

One-IT devine acceptator iLEU, sistem de recompense adoptat de Municipiul Baia Mare în sprijinul economiei locale circulare, prin care oferă clienților oportunitatea de a achiziționa echipamente, soluții și servicii IT prin intermediul iLEU.

În calitate de participant activ de transformare digitală a companiilor, One-IT se alătură ecosistemului iLEU Baia Mare. Dacă dispui de iLEU și dorești să îl valorifici pentru a face achiziții de produse sau servicii IT, te așteptăm în magazinul nostru sau pe shopul online One-IT.

Ce este iLEU?

iLEU este un sistem de recompense al municipiului Baia Mare pentru acțiuni ecologice, stimulând comportamentul responsabil și implicarea civică în comunitate, inițiativele de tip shop local și stimulent al economiei locale.

Cu o valoare reglementată printr-o hotărâre de Consiliu Local – 1iLEU este echivalent cu 1 leu și poate fi utilizat exclusiv pe teritoriul Municipiului Baia Mare. Acest sistem de recompense utilizează tehnologia blockchain pentru a garanta securitatea tranzacțiilor, și este un instrument dinamic, ce permite utilizări creative de către adoptatorii săi, permițându-le acestora să își creeze propriul ecosistem.

Important: iLEU nu poate fi convertit în monedă fiat, ci doar utilizat pentru achiziția de bunuri și servicii.

One-IT – acceptator iLEU

În calitate de furnizor și integrator de echipamente și soluții IT personalizate, One-IT se alătură companiilor care promovează și stimulează o schimbare comportamentală către conștientizarea asupra problemelor legate de mediu, alături de atenuarea schimbărilor climatice la nivel individual și organizațional.

Ești din Baia Mare si doresti sa achiztionezi cu iLEU produse si servicii IT oferite de One-IT? Pentru detalii despre iLEU și cum poți face achiziții IT utilizând iLEU la One-IT, completează formularul de mai jos, iar echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp!

work

iLEU Baia Mare este un sistem local, ce poate fi utilizat exclusiv pe teritoriul Municipiului Baia Mare și a Zonei Metropolitane Baia Mare, de către persoane fizice, juridice și organizații non-guvernamentale.

Read More »

    • 1

    • 2

    1/2

    Formular SOLICITARE


    This site is protected by reCAPTCHA and Google Privacy Policy and ToS apply.