DIGITALIZARE pentru   AFACEREA TA!

FONDURI NERAMBURSABILE 

pentru digitalizarea companiilor

Automatizarea proceselor

Automatizarea proceselor este parte integrantă din dezvoltarea unei companii.

Colaborare în timp real

Comunicare și colaborare între membrii echipei pe informații și documentele sincronizate.

Creșterea productivității

Urmărim implementarea de soluții tehnice care dau rezultate și cresc productivitatea în business.

Optimizarea performanțelor

Monitorizarea obiectivelor definite și a proceselor de lucru în firmă și eficientizarea costurilor.

" De un real ajutor serviciile de digitalizare de la One IT!  Avem acum un mare plus de valoare cu noua tehnologie implementată la noi! Mulțumim echipei One it!"

Codrin Crișan, Rivulus Effect SRL ( Start-up domeniu foto, servicii secretariat)


    

Digitalizarea – esențială pentru un business performant pe piață

Digitalizarea este un MUST pentru businessurile care vor să fie competitive pe piață și să reușească să se dezvolte în ritm alert, pentru a face față tuturor provocărilor mediului de afaceri actual.


ACUM ai oportunitatea de a obține fonduri nerambursabile pentru digitalizarea și îmbunătățirea activității prin tehnologie. 


Accesează unul dintre cele 4 programe guvernamentale dedicate IMM-urilor, axate pe implementarea celor mai noi tehnologii IT:

1.

Star-Tech Innovation

Finanțarea start-up-urilor inovative prin granturi de o valoare estimată la 42.000 euro (200.000 de lei - 100% din valoarea cheltuielilor eligibile).
Beneficiari: aproximativ 7.000 de noi IMM-uri.

2.

Granturi pentru digitalizarea IMM-urilor

Valoare grant: de la 30.000 euro/proiect până la 100.000 euro/ proiect.
Cheltuieli: echipamente IT, automatizarea echipamentelor industriale, automatizarea fluxurilor tehnologice.
Buget: 150 de milioane de euro.

3.

Finanțarea programelor de educație digitală a angajaților pentru IMM-uri
Valoare grant: de la 30.000 euro/proiect până la 100.000 euro/ proiect.
Buget: 30 de milioane de euro.

4.

Stimularea desfășurării muncii în regim de telemuncă
Acordarea unui sprijin în valoare de 500 euro/angajat, pentru achiziționarea de echipamente IT dedicate angajaților care desfășoară activități în regim de telemuncă, în perioada stării de urgență/alertă

De ce DIGITALIZARE?

Inexistența digitalizării în companie ridică foarte mult costurile, procesele într-o companie sunt făcute manual, fără predictibiliate; realitatea este că digitalizarea schimbă lumea mediului de afaceri global prin implementarea unor soluții potrivite ce reduc costurile, economisesc resursele, eficientizează procesele de lucru și timpul investit.

Comparație:

FĂRĂ DIGITALIZARE

Clasic și Greoi

  • Procesele de lucru sunt complicate, implică
    resurse de timp și bani, personal în plus pentru
    derularea activității zilnice a companiei
  • Echipamentele utilizate nu fac față activității
    curente
  • Ai la dispoziție un spațiu limitat de depozitare a
    tuturor documentelor companiei
  • Clienții/potențialii clienți au la dispoziție
    mijloace clasice și limitate
    pentru a te contacta
  • Monitorizarea obiectivelor și rezultatelor
    companiei necesită duble verificări
  • Securitatea informațiilor companiei este
    compromisă
    , din cauza inexistenței unor soluții
    care să facă față celor mai noi provocări
  • Activitatea de mentenanță este îngreunată de
    deplasări repetate și proceduri inutile
Cu digitalizare

Flexibil și Scalabil

  • Procesul de lucru poate fi realizat
    digital
    , în format electronic și cu o
    procedură simplă și clară
  • Poți implementa soluții aplicate cu succes
    pentru managementul relațiilor cu clienții
  • Ai la dispoziție softuri specializate pentru
    comunicare și gestionarea activităților.
  • Documentele companiei pot fi salvate și
    stocate online
    sau pe echipamente
    dedicate, pentru a eficientiza spațiul fizic
  • Poți beneficia de cele mai sigure și
    cuprinzătoare instrumente
    de
    productivitate și comunicare în echipă
  • Fluxurile digitalizate permit angajaților să
    se concentreze pe activitățile ce necesită
    concentrare și atenție sporită

Digitalizare în firma ta cu One-IT - Furnizor specializat de Echipamente IT și Soluții IT personalizate

Furnizăm produse și echipamente IT de înaltă performanță și fiabilitate, la cel mai bun raport preț/calitate, de la branduri IT de renume: AppleDell, HP, Lenovo, Acer, Asus, Toshiba, Synology, Xerox, Fujitsu, Nikon, Microsoft, etc.

Implementăm următoarele categorii de soluții:

  • Soluții de productivitate: Pachet Office 365, Business Intelligence, ERP, CRM, optimizare workflow;
  • Produse și echipamente IT de înaltă performanță și fiabilitate: Laptopuri, PC-uri, Servere, Storage, dispozitive inteligente, sisteme
    de printing și rețelistică completă;
  • Platformă de colaborare în cloud și Servicii de Cloud Sincronizat;
  • Soluții de stocare de date (cloud privat) și backup: Veeam Availability: Veeam Backup & Replication, softul Acronis și infrastructură
    completă de Backup de la Synology pentru NAS.
  • Soluții integrate de protecție a datelor: Firewall de la Fortinet: FortiGate Next Generation Firewall și Antivirus Bitdefender: Bitdefender GravityZone Business Security.
  • Soluții pentru munca la distanță: REMOTE WORK – VPN, CISCO Webex, sisteme de colaborare pe documente și licențe Office;
  • Soluții de arhivare electronică: soluții integrare certificate de Xerox, DELL, Fujitsu sau Lenovo.

DE CE să alegi One-IT ca furnizor pentru afacerea ta?

  • Avem peste 11.000 de clienți din ambele categorii: B2B și B2C.
  • Avem experiență în livrarea a peste 15.000 echipamente IT în România.
  • Furnizăm tehnologii inteligente, de ultimă generație, optimizate pentru orice business, la un excelent raport preț/calitate.
  • Avem implementate următoarele standarde de calitate și siguranță: ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și ISO 27001:2013.
  • Echipă specializată şi autorizată direct de către producătorii: Dell, Microsoft, IBM, Cisco, HP, Intel şi Fujitsu.
  • Creștem productivitatea prin soluții IT personalizate.

Recenzii ale clienților One-IT

Parere client  - Dan Hofer
Recenzie client - Oiegas
Recenzie client
Recenzie client - Start UP Nation
Pareri proiect Start up nation
Recenzie client Ioan Rednic - echipamente tehnologice IT
Recenzie client
Recenzie client - Adrian
Recenzie client - Servicii ONEIT
Colaborare Start up Nation - fonduri 2019

Certificări ONE-IT

  Certificăm standardele de înaltă calitate și performanță, prin autorizări directe de la producători, și prin certificări de securitate ISO 27001 și de management al calității ISO 9001.
Sistemul de management al calității este orientat spre proces și este construit în funcție de necesitățile clienților noștri, fiind transparent și asigurând îmbunătățirea continuă a tuturor proceselor și procedurilor.


trust furnizor IT - Start UP Nation
Microsoft licente
furnizor Dell EMC
Cisco Romania
Digitalizare cu XEROX
HP - echipamente Digitalizare
Lenovo Business Partner
IBM business partner
Bitdefender - Partener Gold
Fujitsu - servere Start up Nation
Fortinet - Partener Autorizat

Solicită informații mai jos, iar noi te vom contacta pentru o analiză completă a soluțiilor potrivite pentru digitalizarea afacerii tale!

Contact ONE-IT:

Sediu Baia Mare: Bd. București, nr. 21, Baia Mare, 430251  

Telefon suport:  0741 224524


E-mail: contact@one-it.ro

One-IT - Furnizor Soluții IT DIGITALIZARE

*Observații: Ofertele și promoțiile prezentate pe această pagină sunt valabile pentru un număr limitat de aplicanți, One-IT își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul ofertelor și a paginilor acestui site web, fără notificarea prealabilă a utilizatorului.

 *Prelucrăm datele personale conform 'Politica de confidențialitate' a One-IT

Copyright 2020, ONE-IT SRL- Toate drepturile rezervate.     Disclaimer  |  Facebook, Linkedin