A IIª Editie a Conferintei de Business Networking – Cluj-Napoca

Rate this post

A IIª Editie a Conferintei de Business Networking – Cluj-Napoca

 

One-IT participa la cel mai mare eveniment de business networking din Ardeal – în data de 28 Octombrie 2010

Avem plăcerea să va invităm si pe dumneavoastra la acest evenimet .

Bizz.club, primul club de networking din Ardeal organizează a II-a Ediție a Conferinței de Business Networking cu scopul de a te ajut în promovarea afacerii tale. Această conferință este unică, deoarece combină oportunitatea de a participa la traininguri cu posibilitatea de a face networking și toate acestea la un preț extraordinar de accesibil. Imaginează-ți o sala cu 200 de potențiali clienți la care să le poți prezenta produsele și/sau serviciile tale. Imaginează-ți o oră de training cu traineri de marcă la prețul pauzei de cafea. Imaginează-ți 30 de minute in compania unei femei puternice din lumea business-ului Clujean… Toate acestea și mult mai multe le poți avea participând la acest eveniment inedit în Cluj-Napoca.

Cine ar trebui să participe la acest eveniment?

– în primul rând tu, cel care citești aceast mesaj

– oameni de afaceri / proprietari / administratori / directori generali

– directori de vânzări

– directori de marketing

– responsabili cu PR

– directori de resurse umane

– și orice altă persoană care este interesată de dezvoltare personală și de dezvoltarea rețelei de cunoștințe

De ce ar trebui să participi?

– Vei învăța de la cei doi traineri de marcă care ne vor împărtășii idei și sfaturi din experiența lor,

– Vei cunoaște secretele unei femei puternice din business-ul românesc,

– Vei cunoaște peste 200 de oameni de afaceri din mediul de afaceri Clujean (și nu numai),

– Vei putea să îți dezvolți rețeau de cunoștințe și

– Vei putea participa la tombola cu multe premii…

Când și unde va avea loc?

Data: 28 Octombrie 2010

Ora: 17:00 – 20:30

Locul: West City Hotel

Str. Avram Iancu, nr. 442-446, Floresti (la ieșirea din Cluj spre Oradea, după METRO).

Care este programul evenimentul?

16:45 – 17:00 – Check-in

17:00 – 17:15 – Networking

17:15 – 17:45 – 15 metode să câștigi noi clienți prin internet, de mâine – Ciprian Gavriliu

17:45 – 18:15 – Prezentări firme

18:15 – 18:45 – Secretele unei femei de success– Ramona Cuc

18:45 – 19:00 – Pauză de cafea și Networking

19:00 – 19:30 – 17 Strategii de management din agricultura – Lorand Soares-Szasz

19:30 – 20:00 – Prezentări firme

20:00 – 20:25 – Networking

20:25 – 20:30 – Tombolă

Invitați:

 

Ramona Cuc

Ramona Cuc, proprietar al agenției imobiliare Grup de Lux din Cluj-Napoca, ne va vorbi într-un interviu de 30 de minute despre experiența ei și deciziile cele mai importante pe care le-a luat în construirea celei mai presigioase firme din domeniu din Transilvania.

 

Care este secretul succesului în afaceri?

Cum gestionezi investițiile unor firme multinationale?

Cum să conduci o echipa competitivă?

Cum să alegi oameni de valoare?

Cum să depașești momentele de ”criza” în afaceri?

Care au fost cele mai grele decizii?

Care a fost cea mai înțeleaptă decizie?

Cum poți să învingi și să contruiești o afacere de succes în lumea bărbaților?

Acestea vor fi câteva din întrebările la care Ramona Cuc ne va răspunde în interviul de 30 de minute despre succesul în afaceri. Vei avea posibilitatea să înveți din experiența unei femei puternice din business-ul clujean.

Ciprian Gavriliu

Ciprian Gavriliu managing director la PlayTheBalls, antreprenor, marketer on-line și autor te va învăța 15 metode să câștigi noi clienți prin internet, de mâine.

 

În momentul de faţă sunt Managing Director la PlayTheBalls, agenţia interactivă pe care am fondat-o şi care îşi propune să ajute la creşterea şi educarea mediului online românesc.

Sunt pasionat de marketing şi marketing online şi îmi place să lucrez doar cu oameni şic ompanii care au sufficient curaj pentru a încerca abordări noi, inovative, cu rezultate pe măsură.

Dintre proiectele pe care le-am pornit:

Online Shift(prima emisiune despre marketing online la radio)

IMTO (o platforma de conferinţe despre Internet)

Oameni din Online(un club dedicate pasionaţilor de online)

Next Online Players(un eveniment dedicate antreprenoriatului online)

Citeștemaideparte…

 

 

Lorand Soares-Szasz

LorandSoares-Szasz, proprietar al Coaching4You, antreprenor, business coach, trainer șiautor te va învăța 17 strategii de management din agricultură.

 

 A început ca și grădinar și în mai puțin de 3 ani a ajuns să lucreze la cea mai mare firma de Business Coaching din lume, ca și Manager de Dezvoltare a Afacerii.

Cu experienta pe care a acumulat-o în consultanță și coaching si cu bagajul de cunoștințe din domeniul afacerilor a înfințat firma Coaching4You, aducând conceptul de Business Coaching în Romania. Este prima firmă de business coaching din România care folosește un sistem de dezvoltare a afacerilor folosit în peste 40 de tărți din lume.

A organizat peste 300 de seminarii de afaceri, la care au participat peste de 5000 de oameni de afaceri. A pus bazele unui club de networking în Porto, Portugalia. A lucrat și lucrează cu peste de 100 de firme în programe de business coaching și mentoring.

A organizat peste 100 de traininguri în Vânzări, Marketing, Comunicare, Fidelizarea Clienților, Finanțe și Networkig având ca și clienți firme de renume din Portugalia și România.

Cum poți participa?

 

Dacă ai o afacere și vrei să prezinți serviciile/produsele tale alege unul din pachetele Corporate Gold sau Basic.

1. Corporate Gold include:

+ 3 participanți

+ 2 mese pentru expunerea produselor/servicilor + 3 scaune aferente

+ 3 ecusoane Corporate Gold

+ prezentare de 2 minute a produselor/serviciilor în fața tuturor

+ lista cu participanții la conferință (ulterior pe e-mail) pentru follow-up

+ posibilitatea de a folosi proiectorul pentru prezentarea de 2 minute

+ acces la traininguri + acces la interviu + acces la networking + coffee-break pentru 3 persoane

2. Corporate Basic include:

+ 1 participant din partea firmei

+ 1 masa pentru expunerea produselor/serviciilor + 1 scaun aferent

+ 1 ecuson Corporate Basic

+ acces la traininguri + acces la interviu + acces la networking + coffee-break o persoană

Atenție! La Pachetele Corporate Gold și Basic se va accepta doar o firmă/domeniu de activitate! Înscrie-te acum, până nu o face concurența ta!

Dacă dorești să participi la trainiguri și la networking alege pachetul individual.

3. Individual include:

+ acces la traininguri + acces la interviu + acces la networking + name tag individual + coffee-break

Care sunt domenii de activitate deja ocupate la Corporate Gold și Basic?

Agentie Imobiliara – Grup de Lux

Consultanță în Fonduri Europene – Goodwill Consulting

Magazin IT – One IT

Magazin de saltele – Saltele-bio.ro

Soft de contabilitate (WinMentor) – L&E Solutions

Dealer autoCompexit (dealer SKODA)

Sisteme de fidelizare – PrintCard

Producator de vopseluri – Deve Prodexim

 

Domenii pe care dorim să le avem ca și expozanți:

Bancă, Comunicații, Magazin de mobilă pentru birou, Agenție de publicitate, Producție publicitară, Soft de ERP/gestiune, Amenajări interioare, Tipografie, Magazin IT, Cărți business (audio-books), Restaurant, Broker/Firmă de asigurări, Firmă de telemarketing, Firmă de curățenie, Firmă de pază și protecție, Firmă de construcții, etc.

Dacă ai o firmă din aceste domenii sau orice alt domeniu care se adresează persoanelor juridice, alege unul din pachetele corporate pentru a fi prezent ca și expozant la acest eveniment. Primul sosit, primul servit!

Investește 4 Ron/posibil client și fi ocupă locul concurenței tale la acest eveniment unic în Cluj.

Care este taxa de participare?

 

Corporate Gold 1250 Ron » 890 Ron*

Corporate Basic 930 Ron » 680 Ron*

Individual » 30 Ron

*Prețurile includ TVA.

Pachetele Corporate Gold și Basic le poți achita prin transfer bancar. Pachetul Individual il poți achita la fața locului (cu cash).

 

 

OFERTE SPECIALE:

– Preț special pentru membri JCI, LIR și BT Club și clienti/parteneri Goodwill Consulting si Grup de Lux: 20 Ron

– Pentru mebrii AIESEC: Gratuit!

– Dacă aduci 4 persoane cu tine poți participa Gratuit!

 

Inscriere: inscrie-te aici

Parteneri: lista partenerilor!

 

 

Etichete:

Leave a Reply